مشاهده مریخ با هولولنز مایکروسافت

0 406

مدیر خلاق Ops، آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL) متی کلوزن نمونه‌های جالب تحقیقاتی و ویژگی‌های اکتشافی هولولنز مایکروسافت را در معرض نمایش قرار داده است. یکی از این نمونه‌ها پروژه تصاویر مجازی سطح مریخ در دنیای واقعی است.
بازدیدکنندگان با پوشیدن هدست هولولنز و دیدن تصاویر مجازی دنیایی دیگر را تجربه می‌کنند.
سه اپلیکیشن هولولنز مایکروسافت شامل: اپلیکیشن بازسازی مجازی سطح مریخ: به محققان در اندازه‌گیری دقیق‌تر زوایا و فواصل در موقعیت‌های خاص مریخ کمک می‌کند، پروژه تابع: کارشناسان قادرند به کمک آن فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی را هنگام قدم‌زدن با روش‌های نموداری و ارسال اطلاعات مختلف راهنمایی کنند می‌باشد و قسمت سوم Protospace نام دارد که به کمک آن مهندسان مکانیک جزئیات مدل‌های فضاپیما و ماشین‌آلات را در مقیاس صحیح به عنوان یک گروه تصور می‌کنند.
مدیر خلاق Ops، آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL) اظهار کرد: هولولنز ابزاری مفید در چندین برنامه ناسا بوده و کشف‌های فضایی عمومی از طریق هولولنز ناسا در آینده امکان‌پذیر خواهد بود.
وی در ادامه افزود: این مورد فقط مخصوص افراد در JPL یا دیگر مراکز فضایی نبوده و ما تصور می‌کنیم همه افراد در آینده قابلیت دسترسی به این فناوری را در کتابخانه‌ها، مدارس و حتی زیرزمین منزل خود خواهند داشت و در اکتشافات فضایی شرکت خواهند کرد.

منبع ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=254
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها