فراخوان آژانس فضایی ژاپن؛ استخدام برای زندگی در شبیه ساز فضایی

0 7

آژانس فضایی ژاپن با هدف بررسی شرایط استرس و اضطراب در مأموریت‌های فضایی، هشت فرد داوطلب را برای زندگی در شرایط شبیه سازی شده ایستگاه بین المللی فضایی استخدام می‌کند تا چهارده روز تحت نظر قرار گیرند.
آژانس اکتشافات فضایی ژاپن در جستجوی هشت فرد داوطلب است تا به مدت چهارده روز داخل محوطه شبیه سازی شده ایستگاه بین المللی فضایی زندگی کنند. این افراد برای انجام مأموریت خود دستمزدی برابر با 380 هزار ین معادل 2 هزار و 450 پوند دریافت خواهند کرد.
هدف از انجام این مأموریت، بررسی نشان‌گرهای دقیق استرس است. به همین دلیل از داوطلبان درخواست می‌شود در محوطه محدودی که در آن شرایط دقیقاً مشابه زندگی در ایستگاه بین‌المللی فضایی است به سر برده و تمامی شرایط جسمی و روحی آن ها مطالعه می‌شود.
در طول این دو هفته، افراد موظف به انجام کارهای متعددی هستند که در طول مأموریت‌های فضایی انجام می‌شود. پژوهشگران نیز به‌طور هم‌زمان میزان استرس و اضطراب آن‌ها را اندازه‌گیری می‌کنند. 
افراد داوطلب اجازه همراه داشتن هیچ نوع وسیله شخصی را در این مدت زمان نخواهند داشت که این موضوع کمی ناگوار و مشکل‌ساز خواهد بود. افراد داوطلب باید در شرایط سلامتی مناسبی بوده و زیر 55 سال سن داشته باشند.  
در اطلاعات ذکر شده در وب‌سایت مربوط به این پروژه، در مورد ملیت افراد داوطلب هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده و در نتیجه امکان شرکت تمامی افراد از سراسر جهان وجود دارد.

منبع سیناپرس
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=5674
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها