صعود تیم ماهواره دانشگاه کاشان به مسابقه ملی مکعب ایرانی

0 254

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان ، در گفتگو با رسانه ها گفت: تیم دانشگاه کاشان به سرپرستی فرزان رضایی عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه موفق شد در کنار دانشگاههای شریف، امیرکبیر و خواجه نصیر الدین طوسی به این مرحله ملی راه‌یابد.
علیرضا فرجی،افزود: مسابقه ماهواره دانشجویی مکعب ایرانی” برای نخستین بار با همکاری سازمان فضایی ایران برای ساخت ماهواره های دانشجویی در مقیاس واقعی قابل پرتاب به مدار زمین توسط سازمان فضایی ایران زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
وی تصریح‌کرد: ایجاد بستری مناسب برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و طرح ایده های نو در حوزه فناوری فضایی، جذب نیروهای متخصص و علاقمند برای ورود به عرصه تحقیقات فضایی، آشنایی علاقمندان و دانشجویان با فناوری های مرتبط با صنایع فضایی، شناسایی استعداد های علمی و فنی در زمینه های فضایی و کمک به رشد آنها و ایجاد ارتباط مستقیم و پایدار صنعت و دانشگاه هدف از برگزاری این مسابقات است.
به‌گفته‌وی،شهاب گنجی، سروش شفیق، حمید بلوچستانی، علی دادجو، مهران تنباکوکار، امیر حسین ملک زاده، محمد همدانیان، محمدرضا علی نقی، عرفان مینائیان و آقای نجات بخش اعضای تیم ماهواره مکعبی جانکو دانشگاه کاشان هستند. 

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=124
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها