شرکت‌های خصوصی آمریکا نیروی فضایی این کشور را تقویت می‌کنند

0 97

شرکت کپلا فدرال، از شرکت‌های تابعه کپلا اسپیس با مدیریت پیام بنازاده، قراردادی را برای خدمات مبتنی بر ماهواره بر مدار پایین زمین از طریق فرماندهی سامانه‌های فضایی ایالات متحده منعقد کرد. این قرارداد و اقدامات مشابه در جهت سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های فضایی تجاری پیشرفته برای تقویت قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری نیروی فضایی ایالات متحده انجام می‌شوند.

در همین رابطه بخوانید: دانلود تصاویر ماهواره‌ای با کیفیت

پیام بنازاده، مدیر عامل و بنیان‌گذار کپلا اسپیس (Capella Space)، می‌گوید: «به عنوان اولین شرکت آمریکایی که مالک و اپراتور منظومه ماهواره‌ای تجاری سار (SAR) شده است، ما هیجان‌زده هستیم که همکاری خود را با دولت ایالات متحده گسترش دهیم. از این طریق، ما می‌توانیم داده‌های SAR را به موقع و با وضوح بالا برای پشتیبانی از ماموریت‌های نیروی فضایی ایالات متحده از طریق منظومه ماهواره‌ای در حال رشد خود ارائه کنیم.»

ماهواره‌های کپلا اسپیس

ماهواره‌های SAR در مقایسه با ماهواره‌های اپتیکال، امکان تصویربرداری در همه نوع شرایط آب‌و‌هوایی و در همه ساعات شبانه‌روز را دارند.

ماهواره‌های کپلا اسپیس
ماهواره‌های کپلا اسپیس

این قرارداد با کپلا فدرال (Capella Federal)، پیشگام شرکت‌های رصد زمین، از ژوئیه۲۰۲۳ تا ۲۰۲۸ اجرا می‌شود و همچنین دارای ظرفیت تمدید پنج ساله است.

منبع spacewar
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=75626
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها