فراخوان هشتمین جشنواره کشوری «رویای کهکشانی من» منتشر شد

0 70

انجمن نجوم آیاز تبریز با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۵ تبریز و پژوهشگاه فضایی ایران هشتمین جشنواره کشوری «رویای کهکشانی من» را برگزار می‌کند. این جشنواره که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده، فرصتی است برای علاقمندان به نقاشی تا استعداد خود را در حوزه «نجوم و فضا» بیازمایند.

مریم فخیمی، دبیر جشنواره، درباره ‌بخش‌های مختلف دوره هشتم می‌گوید: «رویکرد اصلی جشنواره رقابت نقاشی برای رده سنی ۵ تا ۱۵ است. کارگاه آنلاین آموزش نقاشی، کارگاه حضوری نجوم و دانش فضایی از بخش‌های جنبی این رویداد است.»

هشتمین جشنواره کشوری رویای کهکشانی من

به گفته وی، دو موضوع «سیاره کوچک من» و «دنباله‌دارها و سیارک‌ها» برای بخش رقابت نقاشی تعیین شده است و هر شرکت‌کننده می‌تواند تا ۱۵ مهر فقط یک اثر ارسال کند.

هشتمین جشنواره کشوری رویای کهکشانی من
هشتمین جشنواره کشوری رویای کهکشانی من

طبق گفته دبیر جشنواره درباره داوران رقابت نقاشی، ابوالفضل عبدالهی‌فرد، کریم میرزایی، ارسلان آقاخانی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، داوری آثار نقاشی را برای سه رده سنی انجام خواهند داد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، برای هر رده سنی سه برنده کشوری و یک اثر برتر از تبریز انتخاب می‌شود. به برندگان هدایای نقدی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از قوانین و شیوه شرکت در رقابت نقاشی، به وبسایت مراجعه کنند.

Ayazastro.com

@ayazastro

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=75182
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها