دوره ششم جشنواره کشوری رویای کهکشانی من

0 152

انجمن نجوم آیاز تبریز به‌مناسبت هفته جهانی فضا ششمین دوره جشنواره کشوری «رویای کهکشانی من» را برگزار می‌کند. این جشنواره با هدف ترویج دانش نجوم و فضا، آشنایی مردم با اهمیت این دو دانش، نقش یافته‌های این حوزه‌ها در بهبود زندگی بشر، زیبایی‌های چشم‌نواز آسمان شب و تاثیر ادبیات و هنر در پرورش تخیل و پیشرفت جوامع بشری از سال ۱۳۹۵ در حال اجرا است.

در دوره ششم این رویداد، مسابقه کشوری نقاشی به‌همراه دوره‌های آنلاین آموزش نقاشی با محوریت نجوم و فضا برگزار خواهد شد. مریم فخیمی، دبیر جشنواره، درباره عناوین بخش رقابت گفت: «دو عنوان رویارویی و تعامل دختران فضانورد ایرانی با پدیده‌های ناشناخته در کشف فضای بیکران هستی و سفرهای فضایی با سفینه‌های جدید در صد سال آینده، برای شرکت در بخش رقابت نقاشی در نظر گرفته شده است. همچنین ابوالفضل عبدالهی‌فرد، فرنوش شمیلی و طاسین عواطفی کریمی داوران بخش رقابت نقاشی هستند.»

رویای کهکشانی من

وی با اعلام اینکه در دوره‌های آنلاین به موضوع‌هایی چون کهکشان‌ها، سفر به ماه، سفر به سیاره‌ها، موجودات فضایی و سفینه‌های فضایی پرداخته خواهد شد، افزود: «دوره‌های آنلاین آموزش نقاشی با هدف ارتقای توانمندی شرکت‌کنندگان در بخش رقابت اجرا می‌شود‌.»

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های آموزش نقاشی تا ۷مهر و برای شرکت در بخش رقابت نقاشی تا ۱۵آبان فرصت دارند و برای اطلاع از قوانین بخش رقابت نقاشی، شیوه ارسال آثار و شرکت در دوره‌ها می‌توانند به وبگاه آیاز مراجعه کنند.

منبع ayazastro
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=58594
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها