تبریز میزبان دومین گردهمایی ملی منجمان آماتور/امروز آخرین مهلت ارسال آثار

0 200

دومین گردهمایی ملی منجمان آماتور ایران در روزهای ۸ و ۹ اسفند امسال در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. کمیته توسعه ملی نجوم انجمن نجوم ایران با همکاری گروه‌های نجومی کشور و در راستای افزایش علاقه‌مندی به علم نجوم، برجسته‌نمایی فعالیت‌های انجمن‌های نجوم در نقاط مختلف کشور و به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای علاقه‌مندان به نجوم آماتوری، جهت ارائه مقالات و پژوهش‌ها و همچنین آشنایی با جدیدترین دستاوردهای نجوم آماتوری، تصمیم به برگزاری گردهمایی سالانه منجمان آماتور با برنامه‌ای مدون گرفته است.

انجمن نجوم آیاز تبریز به علت فعالیت‌های گسترده علمی‌ترویجی در حوزه نجوم، به عنوان نماینده انجمن نجوم ایران برای برگزاری دومین گردهمایی ملی منجمان آماتور ایران در تبریز انتخاب شد. دکتر علی عجب‌شیری‌زاده، دبیر علمی، و دکتر زهرا فاضل دبیر اجرایی این گردهمایی هستند. طبق اعلام کمیته علمی، محورهای مقالات شامل گذر زهره و عطارد، اختفا، گرفت‌های خورشید و ماه، عکاسی نجومی و نجوم رصدی است‌. همچنین در این گردهمایی سخنرانی‌هایی با موضوعات متنوع نجوم توسط اساتید ارائه خواهد شد.

ثبت‌نام از طریق وبسایت انجمن نجوم ایران asi.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان تا امروز، ۱۵بهمن فرصت دارند مقالات و تصاویر خود را برای داوری ارسال کنند. به‌علاوه، ۲۵ بهمن ماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام در این گردهمایی است.

منبع خبرگزاری ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14731
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها