برگزاری نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی در دانشگاه صنعتی شریف

0 647

همزمان با هفته جهانی فضا، نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰ شرکت و استارت‌آپ به مدت سه روز از ۱۶ الی ۱۸ مهر ماه، و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف، روبروی دانشکده مهندسی کامپیوتر برقرار می‌باشد.

این رویداد با همکاری سازمان فضایی، پژوهشگاه فضایی و به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. نمایشگاه مذکور مخصوص دانشجویان تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و همه علاقه‌مندان به موضوعات فضایی است.

در همین راستا مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «جوانان خلاق با ایده‌های خلاقانه در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادهای متنوع در هفته جهانی فضا هستند. برنامه‌ای متفاوت هم در دانشگاه شریف برگزار می‌شود که در کنار نمایشگاه استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال حوزه فضایی، دو رویداد متفاوت در حوزه‌های توسعه فناوری و خدمات حوزه فضایی با هدف توسعه اکوسیستم استارت‌آپی میان دانشجویان، توسط دانشجویانی با انگیزه و پرشور در دانشگاه برگزار می‌گردد. مطمئنا با برنامه‌ای متفاوت روبرو هستیم.»

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق ایمیل زیر و یا از طریق کانال انجمن علمی دانشکده مهندسی هوافضا ارتباط برقرار نمایید.

ایمیل: ssa@ae.sharif.ir

لینک کانال انجمن علمی هوافضا: https://t.me/ssaAEsharif

همچنین جهت ثبت نام به لینک نام‌نویسی در ایوند مراجعه فرمایید.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14031
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسلم
مسلم
4 سال قبل

سلام چرا ظرفیت بازدید از نمایشگاه اینقدر کمه؟ تا اومدیم ثبت نام کنیم ظرفیت تموم شد.