آیا موجودات فرازمینی کشف شده‌اند؟

0 637

برخی اعضای نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا مدعی‌اند دولت این کشور طی دهه‌های اخیر ضمن بازیابی فضاپیمای بیگانه، به دنبال جلوگیری از افشای اطلاعات به عموم بوده است. البته آن‌ها هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای خود ارائه نکرده‌اند.

دیوید گروش (David Grusch)، عضو سابق نیروی هوایی آمریکا و آژانس ملی اطلاعات مکانی (NGA)، می‌گوید: «در حین انجام وظایف رسمی از برنامه چند دهه بازیابی اشیای ناشناس پرنده (یوفو) ازکارافتاده و مهندسی معکوس مطلع شدم. بر اساس داده‌هایی که جمع‌آوری کردم، تصمیم گرفتم که این اطلاعات را به مافوق خود و چندین بازرس کل گزارش کنم و در واقع به یک افشاگر تبدیل شوم.» اگر کنجکاوید درباره موجودات فرازمینی بیشتر بدانید کلیک کنید.

لازم به ذکر است شی ناشناس پرنده یا یوفو که در فارسی به آن بشقاب پرنده هم گفته می‌شود، اصطلاح رایج برای هر پدیده هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌ آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود.

در جلسه برگزارشده همچنین بازخوانی گزارش‌های موجود در مورد مشاهده یوفوها انجام شد. رایان گریوز (Ryan Graves)، خلبان بازنشسته نیروی دریایی و شاهد دیوید گروش، در جلسه مذکور می‌گوید: «ما عمدتا مکعب‌های خاکستری تیره یا سیاه را در داخل یک کره شفاف می‌دیدیم.»

جلسه کنگره آمریکا درباره یوفوها

دیوید فراور (David Fravor)، شاهد سوم این جلسه و فرمانده سابق نیروی دریایی، که در سال ۲۰۰۴ از یک شی به شکل تیک تاک (یک آبنبات معروف نعنایی) فیلم‌برداری کرد، شی مذکور را بدین صورت توصیف می‌کند: «بسیار برتر از هر چیزی که در آن زمان داشتیم، امروز داریم یا به دنبال توسعه در ۱۰ سال بعد هستیم.»

مشاهده یوفوها
یک نمونه از مشاهده یوفوها

او در طی اظهارات آغازین خود یادآور می‌شود: «هر چهار نفر ما یک شی سفید شبیه تیک تاک را دیدیم که در یک محور طولی از شمال به جنوب می‌رفت و مانند یک توپ پینگ پنگ به طور ناگهانی روی آب حرکت می‌کرد.»

برخی از اعضای کنگره، با ادعاهای قبلی گروش مبنی بر اینکه دولت فضاپیمای غیر انسانی را بازیابی کرده است، مخالفت کردند. ویرجینیا فاکس (Virginia Foxx)، نماینده کارولینای شمالی، ادعا می‌کند: «تاکنون هیچ مدرک معتبری مبنی بر فعالیت فرازمینی، فناوری فراجهانی، یا اشیایی که قوانین شناخته‌شده فیزیک را نقض می‌کنند، پیدا نکرده است.»

دیگر ناظران معتقدند قطعا اعضای کنگره تحقیقات خود را قبل از شرکت در جلسه استماع مذکور انجام نداده‌اند. گرت گراف (Garrett Graff)، روزنامه‌نگار آمریکایی، باور دارد اینکه گلن گروتمن (Glenn Grothman)، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده، جلسه‌های یوفو را با کتاب «بشقاب پرنده‌ها-تجارت جدی»، یکی از کم‌اعتبارترین کتاب‌ها در این زمینه شروع کند نشانه خوبی نیست.

منبع https://futurism.com/david-grusch-congress-ufos
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=74768
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها