موجودات فضایی احتمالا به مطالعه فرهنگ آمریکایی علاقمندند!

0 211

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ۹۲ درصد از فیلم‌های اشیای پرنده ناشناس (UFO) در کشور آمریکا ثبت شده است. در واقع یافته‌ها حاکی از آن است که اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، به مطالعه فرهنگ آمریکایی علاقه زیادی دارند!

نتایج مذکور بیان می‌کند تاکنون در تمام ایالت‌های کشور آمریکا بیش از ۱۲۶ هزار مشاهده از اشیای پرنده ناشناس گزارش شده است. پس از آن نیز کانادا با ثبت حدود ۶ هزار مشاهده از یوفوها در رتبه دوم و بریتانیا با بیش از ۳ هزار مشاهده در رتبه سوم قرار دارد. همچنین از میان ایالت‌های آمریکا، کالیفرنیا با ثبت بیش از ۱۵ هزار و مشاهده در صدر قرار گرفته است.

صرف نظر از این‌ که مردم در کدام مناطق اشیای پرنده ناشناس را رویت کردند، گزارش‌های آن‌ها از مشاهده یوفوها تقریبا مشابه است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد افراد در توصیف مشاهده یوفوها به وجود نورهایی با شکل عجیب در آسمان اشاره کردند.

مشاهده یوفوها

به گفته نیک پوپ (Nick Pope)، یکی از محققان یوفوها، در گذشته مردم از ترس مورد تمسخر قرار گرفتن، مشاهده‌های خود را از یوفوها اعلام نمی‌کردند، اما پس از این‌ که نیروی دریایی آمریکا (USN) ویدیوهای ثبت‌شده از یوفوها را منتشر کرد و کنگره آمریکا (United States Congress) نیز به افشاگری‌ها در خصوص یوفوها علاقه نشان داد، به‌ تدریج این موضوع به یک جریان اصلی تبدیل شده است و مردم اکنون آزادانه مشاهده‌های خود را گزارش می‌کنند.

مشاهده یوفوها
یک نمونه از مشاهده یوفوها

نتایج نشان می‌دهد تقریبا یک‌ پنجم دانشگاهیان نیز اشیای پرنده ناشناس را در آسمان مشاهده کردند و حدود ۳۷ درصد از آن‌ها به انجام تحقیقات در خصوص این پدیده‌ها علاقه و تاکید دارند.

منبع gadgetnews
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=74548
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها