اشیا پرنده ناشناس در آسمان چه هستند؟

0 384

طبق اعلام کارمندان وزارت دفاع آمریکا بخش زیادی از گزارش‌های مشاهده‌ یوفوها (UFOs) در واقع رصد تجهیزات نظارتی و جاسوسی دولت‌های خارجی نظیر چین، بالن‌های هواشناسی یا نتیجه خطاهای اپتیکی بوده است.

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در چند سال اخیر مشغول تحلیل صدها ویدئو از مواجهه با یوفوها بوده‌اند. وزارت دفاع این کشور اخیرا گزارش محرمانه‌ای را درباره این اشیای پرنده به کنگره ایالات متحده آمریکا فرستاده است که جزئیاتی را به پرونده منتشرشده در ژوئن۲۰۲۱ اضافه می‌کند. اگر علاقمندید بیشتر درباره موجودات فرازمینی بدانید کلیک کنید.

یوفوهای مشاهده‌شده

پرونده سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که اکثر یوفوهای دیده‌شده، به خاطر فقدان داده‌های باکیفیت به‌ صورت قطعی قابل تشخیص نیستند. با این حال، در همان گزارش هم به‌ طور کلی گفته شده بود که این اشیای ناشناس پرنده می‌توانند فناوری‌های چین، روسیه و سایر کشورها یا دیگر اشیای معلق در هوا مثل بالن‌های هواشناسی یا پرندگان باشند.

یوفوهای مشاهده‌شده
یوفو

به گفته سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده این کشور تا حد ممکن اطلاعات مربوط به یوفوها را با مردم به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، مسئولان از صحبت عمومی در این باره خودداری می‌کنند؛ چون اطلاعات کافی برای نتیجه‌گیری‌های مشخص درباره این مشاهده‌ها وجود ندارد. در واقع، نام ناشناس به این دلیل روی این مشاهده‌ها گذاشته می‌شود که حسگرها نتوانسته‌اند اطلاعات کافی را برای تشخیص سوژه گردآوری کنند.

منبع digiato
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=70627
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها