دوره جامع آموزش اپراتوری پهپاد سمپاش کشاورزی برگزار می‌شود

0 891

گروه نوآفرین امید سبز با همکاری دفتر مطالعات فضایی اسپاش و مدرسه امیدفضا دوره جامع آموزش کسب و کار پهپاد سمپاش کشاورزی را برگزار کرده است که امکان تهیه آن را برای شما عزیزان علاقمند فراهم کرده‌ایم.

در این دوره مهندس محمد‌ امین آهنگری با مدرک کارشناسی ارشد هوافضا از دانشگاه علم وصنعت که چندین سال در حوزه پهپاد سمپاشی فعالیت داشته و در استان‌های مختلفی در سراسر کشور فعالیت‌های عملی در زمین‌های بزرگ کشاورزی را به انجام رسانده است، تجربه‌های بسیار مفید و ارزنده خود را در قالب وبیناری حدودا ۲ ساعته در اختیار علاقمندان قرار داده است. اطلاعات کامل درباره این دوره را از این لینک مشاهده کنید.

خرید دوره جامع آموزش کسب و کار پهپاد کشاورزی

شما علاقمندان می‌توانید دوره بسیار ارزنده آموزش کسب و کار پهپاد کشاورزی را به صورت ضبط‌شده از لینک زیر خریداری کنید و به کسب درآمدی بسیار عالی برسید.

خرید آنلاین دوره آموزشی

دوره کسب درآمد از پهپاد کشاورزی

این دوره شامل سه سطح می‌شود؛ سطح اول آشنایی مقدماتی با پهپادهای سمپاش کشاورزی است. سطح دوم شامل آموزش‌های حرفه‌ای کار با پهپادهای سمپاش و آموزش خلبانی پهپاد است. در انتهای این سطح در صورت تایید علمی و فنی شرکت‌کننده از طرف مدرس دوره و علاقه خود فرد به ادامه مسیر، شرکت‌کنندگان وارد سطح سوم می‌شوند.

سطح سوم نیز کارآموزی خلبانی پهپاد سمپاش است. علاقمندان لازم است پرواز با پهپادها را به‌شکل اصولی و زیر نظر متخصصان آن آموزش ببینید، چرا که نحوه نگهداری و محیط‌های پروازی اصل مهمی در پرواز پهپادها به‌شمار می‌رود و در هیچ فیلم و یا کتابی گفته نمی‌شود. شرکت‌کنندگان در پروژه‌های کاری گروه، در کنار مدرس به آموخته‌های خود جامه عمل می‌پوشانند.

خرید آنلاین دوره آموزشی

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=62811
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها