اولین تصویر از سفینه جنگی کایلو‌رن در جدیدترین فیلم جنگ‌ ستارگان

0 2,801

لوکاس فیلم، اولین تصویر از سفینه جنگی جدید شخصیت شرور و منفی کایلو رن در فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد.
شخصیت کایلو رن قرار است از یک سفینه جنگی جدید در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) استفاده کند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی لوکاس فیلم از سفینه فضایی جدید این شخصیت با نام TIE Silencer رسما رونمایی کرد. لوکاس فیلم هنوز جزئیات دقیقی از این سفینه جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) منتشر نکرده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده از این سفینه جنگی:
به لطف آموزش‌های هان سولو، پسرش کایلو رن به یک خلبان ماهر تبدیل شده است. او می‌خواهد این تجربه و مهارت را در کنار سرعت و قدرت جنگنده جدیدش استفاده کند. سفینه جنگی TIE Silencer مانند دیگر وسایل پروازی ساخته‌شده توسط گروه فرقه اول (First Order) نیست و ساختار بسیار متفاوتی دارد و این جنگنده، یک ابزار موثر در ماموریت کایلو رن برای نابودی نیروهای مقاومت (Resistance) است.

طبق اطلاعاتی که توسط وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر شده، سفینه جنگی TIE Silencer بر اساس جنگنده‌های TIE Interceptor طراحی شده است؛ اما این سفینه جنگی کمی یادآور جنگنده معروف دارث ویدر در فیلم Star Wars Episode IV: A New Hope (جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه) که TIE Advanced 1 نام داشت، نیز هست. در این فیلم، شاهد نبرد هوایی دارث ویدر با جنگنده‌های Trench Run نیروهای انقلابیون که توسط لوک اسکای واکر رهبری می‌شدند، بودیم. علاوه بر این، تصویری از سفینه جنگی TIE Silencer نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فرودین‌ماه امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز و لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع زومیت
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=3471
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها