تمدید مهلت ارسال آثار به گردهمایی منجمان آماتور

0 267

مهلت ارسال مقالات و تصاویر به دومین گردهمایی ملی منجمان آماتور ایران تا ۲۲بهمن تمدید شد. کمیته توسعه ملی انجمن نجوم ایران با همکاری انجمن نجوم آیاز، دومین گردهمایی ملی منجمان آماتور ایران را طی روزهای ۸ و ۹ اسفند امسال در دانشگاه تبریز برگزار می‌کند. در این گردهمایی سخنرانی‌هایی با موضوعات منشاء عناصر در کیهان، در جست‌جوی سنگ‌های فرازمینی، ساعت‌های آفتابی، نجوم آماتوری در ایران، مکانیک سماوی، تحلیل داده‌های گذر عطارد، ساختارهای منظومه‌ای، پدیده‌های مغناطیسی خورشید و بررسی مرگ ابط الجوزا انجام می‌شود.

سخنرانان علمی همایش دکتر انسیه عرفانی، دکتر حامد پورخرسندی، رضا منجمی، اسدالله قمری‌نژاد، رسول آزمایش، احسان ابراهیمیان، حامد پورجوادی، مینو خوشرنگ‌باف و مهدی‌یار میرموسوی هستند. همچنین، دکتر علی‌ عجب‌شیری‌زاده، دکتر احمد آقایی، دکتر احمد دالکی و مریم پرتوی‌نژادی نیز سخنرانان عمومی گردهمایی خواهند بود. قرار است در این گردهمایی ملی بزرگداشت استاد فقید دکتر احمد کیاست‌پور نیز برگزار گردد. به‌علاوه، جایزه سید مصطفی امام نیز به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این گردهمایی ملی، مهلت ارسال مقالات و تصاویر تا ۲۲بهمن تمدید شده و مهلت نهایی ثبت‌نام برای شرکت در گردهمایی نیز ۲۵بهمن است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از شیوه ارسال مقالات و تصاویر می‌توانند به وب‌سایت asi.ir مراجعه نمایند.

منبع خبرگزاری ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14761
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها