گامی برای استفاده بیشتر از خدمات فضایی

0 167
وزیر ارتباطات از امضای یک بیانیه در زمینه فراهم آوری زیرساخت‌های توسعه صادرات نرم‌افزاری ایران و یک توافق درباره ارتقای جایگاه علمی ایران در استفاده از خدمات فضایی در وین خبر داد
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعه‌شب در صفحه اینستاگرام خود از توافقاتی در وین خبر داد که منجر به اشتغال بیشتر جوانان و خلق اقتصاد بزرگ‌تر و درنهایت آینده روشن خواهد شد. 
متنی که وی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، به این شرح است:
برای اشتغال بیشتر جوانان و خلق اقتصاد بزرگ‌تر، استارت‌آپ‌ها نیاز به بازار بزرگ‌تر دارند، بازار بزرگ‌تر با دسترسی به بازار جهانی فراهم می‌شود.
امروز در وین با رئیس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (United Nations Industrial Development Organization) درباره فراهم آوری زیرساخت‌های توسعه صادرات نرم‌افزاری ایران، یک بیانیه مشترک امضا کردیم و همکاری نزدیکی را آغاز نمودیم. 
صبح امروز نیز در دیدار با رئیس برنامه فضایی ملل متحد، در سه محور مهم که باعث ارتقای جایگاه علمی ایران در استفاده از خدمات فضایی خواهد شد، توافق کردیم.
امشب نیز با ایرانی‌های مقیم وین دیداری خواهم داشت.
آینده روشن
وی در ادامه نیز همان‌طور که در پست پیشین خبر داده بود با ایرانی‌های مقیم وین دیدار کرد و پستی از این دیدار به شرح زیر منتشر کرد.
Tonight I had a great meeting with 
!my compatriots in Vienna. All over the world, Iranians are symbols of Decency & Success. Such NICE people. So proud of them
#BrightFuture 
امشب یک ملاقات عالی با هم‌وطنان عزیز در وین داشتم. در همه‌جا دنیا، ایرانیان نماد شایستگی و موفقیت هستند. چه مردم نازنینی داریم. به همه آن‌ها افتخار می‌کنم!
منبع خبرگزاری صدا و سیما
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12799
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها