دکوراسیون اتاق خواب کودک با تم فضایی

0 1,940

بسیاری از کودکان عاشق فضانوردی و نجوم هستند و درباره چنین موضوع‌هایی مطالعه می‌کنند و از اطرفیان خود سوال می‌پرسند. اما تاکنون به طراحی دکوراسیون اتاق کودک با تم فضایی فکر کرده‌اید؟ ایده‌ای بسیار جذاب که می‌تواند علاقه کودک را به این علوم بیشتر هم کند.

برای هماهنگی جهت طراحی دکوراسیون اتاق کودک در واتس‌اپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۶۳۰۲۰۶۶۴ پیام بفرستید

تاثیر محیط اتاق بر روحیه و علایق کودک

کودکان زمان زیادی از زندگیشان را در اتاقشان مشغول بازی یا استراحت هستند. از طرفی محیط در سنین پایین به شدت بر ذهن بچه‌ها اثر دارد، از همین رو شکل و شمایل اتاق بر روحیه و علایق آن‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. یک اتاق خشک و بی‌روح کودک را از آن محیط فراری می‌کند، اما اگر دکوراسیون اتاق خلاقانه و جذاب باشد، حس شادابی به آن‌ها می‌دهد. حالا اگر یک رنگ و لعاب علمی هم به اتاق بدهیم، احتمالا بعدها یک دانشمند کوچک از آن اتاق بیرون بیاید.

در همین رابطه بخوانید: تهیه دوره آموزش نجوم کودکان

اتاق کودک جایی برای رشد، استراحت، بازی و مطالعه است. پس بهتر است قبل از انتخاب یک دکوراسیون خیره‌کننده به نیازها و حفظ سلامت کودک فکر شود. طراحی اتاق کودکان علاوه بر تختخواب و کمد باید دارای فضایی برای بازی، خلاقیت و یادگیری باشد. در طراحی اتاق کودک باید سعی بر این باشد که یک فضای سرگرم‌کننده ایجاد کنید.

بازی‌های آموزشی فضایی
بازی‌های آموزشی فضایی

دکوراسیون اتاق کودک با تم نجومی و فضایی

دکوراسیون اتاق خواب کودک با تم نجومی و فضایی یک ایده عالی برای پدر و مادرهایی است که دوست دارند بچه‌هایشان به علم و دانش علاقمند شوند و در آینده مسیر دانشمندان را طی کنند، به خصوص اینکه زیبایی ستاره‌ها و کهکشان‌ها همیشه در طول تاریخ حس کنجکاوی انسان‌ها را برانگیخته است.

برای همین شما با اجرای تم فضا و نجوم در اتاق خواب کودکتان، هم یک محیط زیبا و آرامش‌بخش برای او ایجاد می‌کنید و هم حس کنجکاوی کودک خود را تحریک می‌کنید تا به علم و دانش علاقه‌مند شود.

کودکان نجوم فضایی
شبیه‌سازی فضا وسیارات به همراه بازی‌های هیجان‌انگیز

طراحی دکوراسیون با متخصصین اسپاش

شما می‌توانید این کار را به متخصصین اسپاش بسپارید که سال‌هاست در حوزه فضا و نجوم با برگزاری انواع فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی و انتشار مطالب برای ترویج این علم در میان کودکان، نوجوانان و عموم مردم فعالیت می‌کند.

البته طراحی اتاق خواب علاوه بر ایده خوب نیاز به تخصص خاص دارد که بتواند رنگ‌ها را با هم هماهنگ کرده و المان‌های مختلف مانند تخت، پرده، فرش و سایر وسایل را به درستی انتخاب کند.

دکور اتاق تم فضایی کهکشانی
تزئینات فضایی

 

پوستر فضایی نجوم
استفاده از پوسترهای آموزشی

مثلا برای خرید سرویس خواب در نظر داشته باشید که تنها ملاک شما برای این انتخاب نباید زیبایی یا تم فضایی وسیله باشد، بلکه می‌بایست از نظر طبی و سلامت هم تایید شده باشد، چون کودک شما قرار است روی آن بخوابد و استراحت کند و حداقل یک سوم شبانه‌روزش را در اتاق خواب بگذراند.

داشتن یک خواب راحت می‌تواند از نظر فیزیکی کودک شما را در سلامت نگه دارد، پس تنها ملاک شما نباید زیبایی باشد بلکه جنس، سلامت و سایر ویژگی‌های سرویس خواب هم می‌بایست در نظر گرفته شود.

رنگ بندی هم یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. دیوارها ۳۰ درصد از جلوه فضای داخلی را شامل می‌شوند و به همین دلیل وقتی وارد فضای داخلی منزلی می‌‌شویم، رنگ و طرح روی دیوارها اولین موردی است که معمولا به چشم می‌خورد.

دکوراسیون اتاق کودکان
رصد ستارگان با استفاده از آسمان نما و تلسکوپ

برای هماهنگی جهت طراحی دکوراسیون اتاق کودک در واتس‌اپ یا تلگرام شماره ۰۹۱۶۳۰۲۰۶۶۴ پیام بفرستید

انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار می‌رود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. رنگ‌ها در آرامش و خواب کودک شما تاثیر می‌گذارند. همچنین طراحی نور اتاق هم خیلی مهم است و باید به انتخاب آباژور و نورپردازی توجه شود. نورهای ملایم اتاق خواب، آرامش را به کودک شما القا می‌کند و فرزندتان خواب راحتی خواهد داشت.

تم فضا و کهکشان
تم فضا و کهکشان

وسایل اتاق کودک باید منعطف با رشد او انتخاب شوند. در دکوراسیون داخلی اتاق کودک می‌بایست گوشه‌های تیز وسایل را گرد طراحی کرد تا برای کودک نوپا خطرناک نباشد و یک محیط امن برای او محیا شود.

بالش فضایی
بالش فضایی

 

ساعت فضایی
ساعت فضایی

ما فقط یک دکور ساده انجام نمیدهیم، بلکه سعی می‌کنیم وسایل مختلفی را نیز در اتاق خواب کودکتان طراحی کنیم تا آن‌ها بتونند با این وسایل بازی و تفریح کنند. به ما اعتماد کنید و همین الان تماس بگیرید. ما بعد از بررسی ابعاد و موقعیت و بودجه شما به صورت اختصاصی دکور فضایی و وسایل بازی اتاق کودک دلبندتان را طراحی و اجرا می‌کنیم.

برای هماهنگی جهت طراحی دکوراسیون اتاق کودک در واتس‌اپ یا تلگرام شماره ۰۹۱۶۳۰۲۰۶۶۴ پیام بفرستید

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=72899
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها