راهنمای خرید و قیمت روز ۱۰ مدل از بهترین کوادکوپترهای حرفه‌ای ۱۴۰۱

0 4,347

کوادکوپتر چیست؟

کوادکوپتر (Quadcopter) از انواع پهپاد است که از چهار پروانه برای نیروی پیشرانش کمک می‌گیرد. کوادکوپترها در زمینه‌های تحقیقاتی، نظامی، تصویربرداری، تفریحی و سمپاشی از کاربرد بسیاری برخوردارند و مدل‌های دارای سرنشین آن نیز تولید شده‌ است. در این مطلب به معرفی ۱۰ مدل از بهترین کوادکوپترها می‌پردازیم؛ شما می‌توانید با کلیک روی لینک خرید از قیمت روز انواع کوادکوپتر مطلع شده و اقدام به خریداری کواد کوپتر مورد نظر خود کنید.

پهپاد چیست و چه تفاوتی با کوادکوپتر دارد؟

پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پهپاد که به آن هواپیمای بدون سرنشین نیز می‌گویند، نوعی هواگرد است؛ یعنی وسیله‌ای که توان پرواز در جو را داشته باشد. پهپادها از نظر شکل، کاربرد، قابلیت حمل، ابعاد و سازوکار پرواز به چند دسته تقسیم می‌شوند که کوادکوپتر یکی از انواع آن‌هاست.

قیمت پهپاد کوچک

۱. کوادکوپتر کنترلی مدل LSRC

کواد کوپتر کنترلی مدل LSRC یک کوادکوپتر بسیار سبک (۴۹ گرم) با برد بیش از ۱۰۰ متر است که به دلیل سایز کوچک خود طرفدارهای زیادی دارد. این کواد کوپتر به صورت تاشده به راحتی در جیب جا می‌شود و حمل‌ونقل آن بسیار آسان است. نکته دیگر قابل ذکر، باتری پرقدرت و قابل تعویض آن بوده که به راحتی تا ۱۵ دقیقه مداوم با شارژ کامل قابلیت پرواز دارد. شما با تهیه باتری زاپاس می‌توانید بهره بیشتری از این وسیله ببرید.

این مینی کوادکوپتر سامانه تعلیق بسیار قدرتمندی دارد و در هوا به هیچ عنوان به صورت ناخواسته از حالت افقی خارج نخواهد شد. حتی وقتی شما با دست بخواهید در حالت روشن آن را از حالت افقی خارج کنید، کواد کوپتر مقاومت می‌کند.

چهار حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope) جهت تعادل، استفاده از فناوری کنترل آسان، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دکمه حرکت مدام به چهار جهت اصلی، دکمه بازگشت به مبدا، امکان بلند شدن و فرود آمدن، دکمه بلند شدن و فرود آمدن خودکار، قابلیت مقابله خودکار با بادهای شدید، دو حالت سرعت، چراغ‌های ال‌ای‌دی جلو، هشدار چشمک‌زن در صورت تمام شدن باتری، قابلیت فرود خودکار در صورت قطع ناگهانی سامانه کنترل و قابلیت خاموش شدن خودکار موتورها در صورت برخورد از ویژگی‌های دیگر این کواد کوپتر هستند.

اگر به کار با پهپادها علاقمندید فیلم دوره آموزشی پهپاد کشاورزی را ببینید.برای خرید دوره آموزشی پهپاد کشاورزی کلیک کنید.

قیمت پهپاد کوچک
کواد کوپتر کنترلی مدل LSRC

 

خرید کوادکوپتر کنترلی مدل lSRC

کواد کوپتر دوربین‌دار

۲. کواد کوپتر کنترلی مدل Bugs 20 E1S Combo

کواد کوپتر کنترلی مدل Bugs 20 E1S Combo از سری کوادکوپترهای حرفه‌ای است که چندین مشخصه‌ بارز مانند تعادل بسیار بالا و قدرت مانور در باد دارد. این کواد کوپتر از نظر مواد تشکیل‌دهنده‌ بدنه بسیار با کیفیت بوده و در زیر آن، حسگر نوری اثبات موقعیت تعبیه شده است.

طراحی عضلانی بازوهای پرنده، یک پهپاد قوی در موقعیت‌های مختلف را نشان می‌دهد. از قابلیت‌های هوش مصنوعی و پروازی ایمن این وسیله می‌توان سامانه دنبال کردن سوژه را نام برد.

کواد کوپتر دوربین‌دار
کواد کوپتر کنترلی مدل Bugs 20 E1S Combo

خرید و قیمت روز کوادکوپتر مدل Bugs 20 E1S Combo

قیمت پهپاد کنترلی

۳. کوادکوپتر کنترلی مدل ساعتی

کواد کوپتر Drone 001 این قابلیت را دارد که به تمام جهات ممکن پرواز کند و چرخش ۳۶۰ درجه و چرخش به دور خود داشته باشد. این کواد کوپتر در هر چهار طرف خود دارای حسگرهای بسیار دقیقی است که به هیچ عنوان اجازه برخورد این دستگاه را به جایی نمی‌دهند. Drone 001 قابلیت پرواز خودکار را نیز دارد.

جنس بدنه و پره‌های این کواد کوپتر از پلاستیک ABS است و وزنی معادل ۷۰ گرم دارد. دور تا دور بدنه کوادکوپتر از ال‌ای‌دی‌های کوچک و پرقدرتی تشکیل شده و باتری قدرتمند آن از فناوری شارژ سریع تنها طی ۱ ساعت بهره‌مند است. شما می‌توانید به کمک دستان خود و یا هر وسیله دیگری موجب تحریک حسگرهای موجود در کواد کوپتر مذکور شوید و به صورت دستی آن را هدایت کنید.

قیمت پهپاد کنترلی
کواد کوپتر کنترلی مدل ساعتی

خرید و قیمت روز کوادکوپتر کنترلی مدل ساعتی

۴. کواد کوپتر سیما مدل X5sw

کواد کوپتر SYMA-X5SW در خانه و فضاهای مسقف و همچنین فضای باز به راحتی به پرواز در می‌آید. سایز بدنه به نحوی انتخاب شده است که می‌توانید آن را حداقل تا فاصله ۸۰ متری به راحتی تشخیص دهید. جنس بدنه این کواد کوپتر از نوعی پلاستیک قابل انعطاف است که کاملا ضربه‌پذیر بوده و به راحتی آسیب نمی‌بیند.

کنترل SYMA-X5SW بسیار آسان بوده و با کمی تمرین می‌توانید به راحتی آن را پرواز دهید. مقاومت ملخ‌ها و گارد و بدنه کواد کوپتر بسیار بالا است و قادر خواهید بود با خیال راحت از آن استفاده کنید.

پهپاد کوادکوپتر
کواد کوپتر سیما مدل X5sw

قیمت روز کوادکوپتر سیما مدل X5sw

۵. کواد کوپتر کنترلی مدل F84

F84 یک کوادکوپتر اسباب‌بازی باکیفیت و با قیمت مناسب بوده که با توجه به نوع موتورهای به کاررفته از پایداری پروازی بالا و استهلاک کم برخوردار است. این وسیله برای بازی و سرگرمی نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها در محیط‌های سرپوشیده و یا فضای آزاد به عنوان یک کواد کوپتر بسیار مناسب معرفی می‌شود.

پهپاد کنترلی
کواد کوپتر کنترلی مدل F84

خرید کوادکوپتر کنترلی مدل F84

۶. کواد کوپتر مدل Syma x5

کوادکوپتر مدل سایما x5 قابلیت پرواز در حالت‌های مختلف و نصب دوربین را دارد. این کواد کوپتر دارای قطعه ژیروسکوپ برای حالت عدم سقوط هنگام پرواز است.

قیمت پهپاد
کوادکوپتر مدل Syma x5

خرید و قیمت کوادکوپتر مدل Syma x5

هلیشات (هلی شات) چیست؟

هلی شات (Helishot) نوعی کوادکوپتر دوربین‌دار و ابزاری بسیار کارآمد است که بدون نیاز به شخص فیلم‌بردار، می‌تواند در مکان‌های صعب‌العبور و ارتفاعات وارد شود و فیلم‌برداری کند.

خرید کوادکوپتر حرفه‌ای

۷. کواد کوپتر کنترلی مدل E581

این کواد کوپتر از بهترین پهپادها برای شروع یادگیری و حرفه‌ای شدن به شمار می‌رود. برای هماهنگی کنترلر و پهپاد تنها کافی است بعد از روشن کردن هر دو، یک بار آنالوگ سمت چپ کنترلر را بالا و سپس پایین بیاورید. پهپاد و کنترلر به هم وصل و ماجراجویی شما شروع می‌شود.

کواد کوپتر کنترلی مدل E581 با هر بار شارژ باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری که در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود، حدود ۷ دقیقه توانایی پرواز دارد. برد رادیو کنترل این پهپاد در حدود ۸۰ الی ۱۰۰ متر است. پهپاد مذکور قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری را به وسیله یک برنامه موبایل فراهم می‌آورد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به تاشو بودن، قابلیت پرواز بدون سر (Headless)، قابلیت تنظیم سرعت حرکت در سه مد سرعتی، فرود و پرواز با یک دکمه و چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

پرواز بدون سر به قابلیتی در کوادکوپترها گفته می‌شود که به کمک آن خلبان می‌تواند هدایت پهپاد را آسان‌تر انجام دهد.

خرید کوادکوپتر حرفه‌ای
کواد کوپتر کنترلی مدل E581

خرید کوادکوپتر کنترلی مدل E581 کلیک کنید

۸. کواد کوپتر تاشو مدل F84W

کواد کوپتر تاشو مدل F84W یک کوادکوپتر حرفه‌ای است که از نظر امکانات با کواد کوپترهای گران‌قیمت برابری می‌کند. از امکانات این کواد کوپتر می‌توان هدلس مود، سامانه پرواز خودکار و سامانه بازگشت به خانه را نام برد.

خرید کوادکوپتر
کواد کوپتر تاشو مدل F84W

برای خرید کلیک کنید

۹. کوادکوپتر سایما مدل X5 Explorer کد 01

این کواد کوپتر یک پیشنهاد خوب با قیمت مناسب برای کسانی است که قصد دارند وارد دنیای حرفه‌ای کواد کوپترها شوند. کوادکوپتر ارزان سایما مدل X5 Explorer کد 01 امکان حمل بار تا ۶۰ گرم را دارد و برای تعادل پرواز بالا و پایداری عالی از یک ریزپردازنده بسیار قدرتمند بهره می‌برد. ویژگی دیگر این کوادکوپتر مانور ۳۶۰ درجه است.

با هر بار شارژ باتری این کواد کوپتر می‌توانید ۸ الی ۱۱ دقیقه آن را بر فراز آسمان پرواز دهید؛ البته برای افزایش زمان پروازی تهیه کردن باتری یدک نیز راه حل مناسبی است. باتری کواد کوپتر مذکور را می‌توانید تا ۶۰۰ میلی‌آمپر ارتقا دهید که نتیجه آن افزایش مدت زمان پروازی شما خواهد بود. برد پهپاد یادشده تا ۱۵۰ متر است.

کواد کوپتر حرفه‌ای
کوادکوپتر سایما مدل X5 Explorer کد 01

برای خرید کلیک کنید

کوادکوپتر ۵۰۰ هزار تومانی

۱۰. کواد کوپتر مای تویز مدل ۵۰۴۰

این کواد کوپتر نانو با کیفیت پرواز بسیار دقیق، از مواد مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است که می‌تواند گزینه مناسبی جهت پرواز آموزشی باشد و تجربه یک پرواز بادقت و بی‌عیب را برای کاربر به ارمغان بیاورد. کواد کوپترهای نانو در ابعاد کوچک هستند که هیچ استفاده تجاری ندارند و تنها برای بازی و سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کواد کوپتر ۵۰۰ هزار تومانی
کواد کوپتر مای تویز مدل 5040

برای خرید کلیک کنید

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های مربوط به دیگر محصولات شامل تلسکوپ دانش‌آموزی ارزان و دوربین دوچشمی نجومی را نیز بخوانید و ضمن اطلاع از قیمت روز آن‌ها، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

منبع wikipedia asemanx tehrantoys symarc digikala
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=65803
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها