دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمان مقام اول مسابقات ملی هوافضا را کسب کردند

0 703

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان گفت:«دانشجویان پیام نورمرکز کرمان در دومین دوره مسابقات ملی هوافضا مقام اول و دوم را در بخش گلایدر و مو شک‌های آبی کسب کردند».
محمود فرهادیان،  رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به مقام‌های دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در حوزه مسابقات هوافضا گفت:«ین دانشگاه مقام اول مسابقات کشوری در بخش گلایدر و مقام دوم کشوری در بخش موشک‌های آبی را در دومین دوره مسابقات ملی هوافضای دانشگاه پیام نور کشور کسب کرد».
فرهادیان با بیان اینکه کسب این مقام‌ها بیانگر استعداد و توانمندی دانشجویان حوزه مهندسی در دانشگاه پیام نور است، ابراز داشت:«دومین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور چهارم تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار شد».
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان تصریح کرد:«در این مسابقات بیش از ۳۰۰ دانشجو در قالب ۱۴۳ تیم در بخش‌های پهپاد، گلایدر دانشجویی، موشک آبی و کاغذی از مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های سراسری و مؤسسه‌های آموزش عالی از جمله دانشگاه فردوسی مشهد، قوچان، ایلام، خلیج فارس، ارومیه، شهید باهنر کرمان و … به رقابت پرداختند».
وی افزود:«توسعه و گسترش علم هوافضا، ارائه ایده‌ها و طرح‌های نو در این مسابقات، شناسایی و کمک برای تجاری‌سازی ایده‌ها، ایجاد شور و نشاط در فضای دانشگاهی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است».
نخستین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۵ در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد مقدس برگزار شد.

 

 

منبع خبرگزاری دانشجو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=6603
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها