معرفی کتاب «علم برای آن‌ها که از علم گریزان‌اند»

0 240

رابطه شما با علم چیست؟ شما نمی‌توانید با علم دشمن باشید؛ چرا که با آن در امور روزانه هر چند غیرمستقیم سروکار دارید. وسایلی مثل تلفن همراه، رایانه، هواپیما و خودرو همگی از مواهب علم هستند که در قالب فناوری برای ما رخ می‌نمایند. در حقیقت ممکن نبود که بدون پیشرفت علم، این فناوری‌ها برای ما فراهم شوند، اما نقش علم محض به فراموشی سپرده شده است.

کتاب «علم برای آن‌ها که از علم گریزان‌اند» به جهت آشتی مردم و مخاطبان عام با علم به رشته‌ تحریر در آمده است. بدین منظور نویسنده کوشیده تا زیبایی‌های علم را برای مخاطب به نمایش درآورد. در عصرهای مختلف تاریخ، شک و تردید انسان همواره در بین مردم عادی به یک عامل مستمر پیشرفت تبدیل شد. در عین حال، جنبه‌های شگفت‌آور علم در شکل کتاب‌های درسی و برنامه‌ریزی آموزشی برای خوانندگان آشکار نمی‌شود و تنها ابعاد زمخت و بدون انعطاف آن است که عرضه می‌شود.

در همین رابطه بخوانید: بهترین کتاب های نجوم برای نوجوانان

خرید کتاب «علم برای آن‌ها که از علم گریزان‌اند»

کتاب «علم برای آن‌ها که از علم گریزان‌اند» در هشت فصل تنظیم شده است و هر یک از فصول به یکی از جنبه‌های مختلف علم در عرصه طبیعت، جانوران، نجوم و غیره می‌پردازد. این کتاب در تابستان گذشته در کشور منتشر و راهی بازار کتاب شد و در بازه‌ کوتاهی طی زمستان به چاپ دوم رسید.

علم برای آن‌ها که از علم گریزان‌اند

برای خرید نسخه فارسی کتاب کلیک کنید

این کتاب اکنون به همت ناشر انگلیسی ام‌اکس‌پابلیشینگ (MX Publishing) با عنوان «Science For Those Who Escape From Science» به زبان انگلیسی منتشر شده و فرمت آن چاپ‌شده کاغذی، الکترونیکی و همچنین صوتی است.

ام‌اکس‌پابلیشینگ، ناشر انگلیسی کتاب ناشر حوزه‌ رمان، تاریخ، کتب مصور و غیره است و با بیش از ۱۵۰ نویسنده همکاری داشته، اما این نخستین بار است که اثری را از یک مولف ایرانی به چاپ می‌رساند.

لینک تهیه کتاب در سایت‌های خارجی

  1. خرید از سایت آمازون
  2. خرید از سایت Thriftbooks
  3. خرید از سایت Barnesandnoble
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=68191
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها