گفتگوی زنده دانش‌آموزان با فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی

0 1,137

دانش‌ آموزان مدرسه کلیسای سنت مری گِی‌لرد واقع در میشیگان با فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی به‌صورت زنده گفتگو کردند. این تماس 20 دقیقه‌ای زمین به فضا بر روی وب‌سایت و تلویزیون رسمی ناسا پخش شد.

ناسا از 20 دانش‌آموز میشیگانی از پیش‌دبستانی گرفته تا دبیرستان برای انجام گفتگوی زنده با فضانوردانی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی به زندگی، کار و تحقیقات مشغول‌اند دعوت به عمل آورد تا بتوانند درباره زندگی در فضا و برنامه‌های اکتشافی اعماق فضای ناسا یا هرگونه موضوع دلخواهی سوا لاتی بپرسند.
رندی برسنیک، فرمانده اکسپدیشن 53 برای دومین بار به مأموریت فضایی اعزام‌شده است. مأموریت وی 28 ژوئیه امسال آغاز شد و احتمالاً در ماه دسامبر به زمین بازگردد.
جو آکاب 12 سپتامبر برای انجام سومین مأموریت فضایی خود به فضا رفت. برسنیک و آکاب قرار است در ماه جاری در سومین پیاده‌روی فضایی شرکت کنند و دوربین‌های خارجی جدیدی را نصب و همچنین بازوی رباتیک ایستگاه فضایی را تعمیر کنند.
ارتباط مستقیم دانش آموزان با فضانوردان در ایستگاه فضایی، تجارب منحصربه‌فرد و خوبی را در اختیار دانش آموزان می‌گذارد که هدف از آن افزایش یادگیری، عملکرد و ایجاد علاقه به علم، فن‌آوری، مهندسی و ریاضی است.

 
منبع ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=4829
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها