زمینه‌های همکاری شرکت ملی پست و پژوهشگاه فضایی ایران بررسی شد

0 468

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ریاست پژوهشگاه فضایی ایران برای انجام همکاری‌های مشترک گفت‌وگو نمود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، حسین مهری معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران در روز دوشنبه مورخ ۲۴ آبان سال جاری با دکتر حسن حدادپور رئیس پژوهشگاه فضایی ایران و مدیران ارشد این پژوهشگاه دیدار و برای انجام همکاری‌های مشترک به گفت‌وگو نشست.

بنا بر این گزارش، در این دیدار، معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی  پست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، توجه شرکت  ملی پست در رفع نیازهای فناورانه خود بر توان متخصصان داخلی است و بدین جهت از ابتدای سال‌جاری مذاکراتی را برای اجرای همکاری‌های مشترک با پژوهشگاه فضایی ایران به عمل آورده که نتایج خوبی را در بر داشته است.
وی افزود: شرکت ملی پست درصدد استفاده از فناوری‌های روز دنیا در اجرای وظایف خود به ویژه در مباحثی مانند پست و تجارت الکترونیک و نیز تسریع در امور مربوط و ارتقای کیفیت کار است و از این نظر وجود مراکز علمی مانند پژوهشگاه فضایی ایران در کنار این شرکت می تواند نتایج ارزشمندی را در رفع نیازهای فنی از داخل و اجرای مؤثر  اقتصاد مقاومتی  داشته باشد. زمینه‌های همکاری شرکت ملی پست و پژوهشگاه فضایی ایران بررسی شد 
معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خواستار انعقاد تفاهمنامه همکاری بین این شرکت و پژوهشگاه فضایی ایران در اجرای فعالیت‌های مورد نظر طرفین شد. 

در این دیدار، حسن حدادپور رئیس پژوهشگاه فضایی ایران اظهار داشت این پژوهشگاه با برخورداری از توان علمی و فنی متخصصان مجرب خود آماده همکاری با سازمان‌ها و مراکز وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز دیگر مراکز پژوهشی و دانشگاهی کشور است.  

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به برخی زمینه‌های همکاری با شرکت ملی پست  ایران، یادآور شد  جلساتی بین طرفین برگزار شده و مذاکراتی صورت گرفته و هم‌اکنون نیز برخی دست‌آوردهای این پژوهشگاه در اختیار شرکت مذکور برای خدمات‌رسانی قرار گرفته است. 

در این جلسه، محورها و پروژه‌های مورد نظر طرفین برای انجام همکاری‌های مشترک مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در ادامه این دیدار، معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از مرکز آزمون و یک پارچه‌سازی سامانه‌های فضایی  پژوهشگاه فضایی ایران بازدید نمود و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

منبع پژوهشگاه فضایی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=164
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها