درخواست از ناسا برای نجات مرد آهنی!

0 997

علیرضا فتحی-سرانجام پس از انتشار خبرها و شایعات فراوان، جمعه هفته گذشته اولین تریلر رسمی آخرین فیلم انتقام‌جویان  (Avengers) با نام «انتقام‌جویان: پایان بازی» منتشر شد که علاوه بر نمایش اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار، از نام قسمت چهارم فیلم انتقام‌جویان نیز رونمایی کرد. این تریلر که با وجود منتشر نکردن اتفاقات چندانی از داستان فیلم، به سرعت به یکی از پربازدیدترین تریلرهای سینمایی تاریخ تبدیل شد، طی چند ساعت باعث هجوم طرفداران فیلم به اکانت توییتر ناسا شد.

ماجرا از این قرار است که در قسمتی از تریلر، تونی استارک یا مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) نشان داده می‌شود که داخل یک سفینه فضایی گیر افتاده و آب، غذا و اکسیژن او رو به اتمام است. وی که حال و روز خوشی ندارد در این صحنه وصیت‌نامه خود را به صورت پیامی صوتی برای همسرش پپر پاتز با بازی گوینت پالترو (Gwyneth Paltrow) ضبط می‌کند.

اما تعداد زیادی از طرفداران فیلم بلافاصله پس از مشاهده تریلر در توییتر از ناسا درخواست کردند که مرد آهنی را نجات دهد. در ادامه برخی از این درخواست‌ها را مشاهده می‌کنیم:

-میشه لطفا تونی استارک (همون آیرون من) رو نجات بدین؟ اون یه جایی
توی فضا گیر افتاده و ذخیره اکسیژنش داره تموم میشه. لطفا به هر قیمتی شده نجاتش
بدین. ممنون

-لطفا تونی استارک رو نجات بدین. به خاطر بقای دنیامون

-لطفا دنبال تونی استارک بگردین. اون تنها امید ما برای شکست تانوس
هست.

ناسا نیز پس از مشاهده انبوه پیام‌های کاربران، بلاخره جواب آنها را در صفحه
توییتر رسمی خود داد:

 -ما در مورد تونی استارک شنیدیم. تا جایی که می‌دانیم، اولین کاری که در این مواقع باید بکنید، این است که با مرکز کنترل ماموریت تماس بگیرید و مشکل خود را را گزارش کنید. اما اگر وی قادر به برقراری ارتباط نیست، از همه تیم‌های زمینی درخواست می‌کنیم که از تمام منابع خود برای جستجوی آسمان‌ها به منظور یافتن گمشده شما استفاده کنند.

  

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11859
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها