مدیر ناسا:‌ هیچ آشفتگی در این سازمان وجود ندارد

0 556

جیم برایدنستاین (Jim Bridenstine) مدیر آژانس فضایی آمریکا، ناسا (NASA)، در پی تغییراتی که اخیرا در شغل پرسنل سازمان ناسا صورت گرفته گفت: «در این سازمان همه چیز مرتب است و جای نگرانی وجود ندارد.» هفته گذشته برای ناسا تغییرات عمده‌ای رخ داد که طی آن مدیر برتر برنامه اکتشاف انسانی برای ماه تغییر کرد. ویلیام جرستمن‌مایر (William H. Gerstenmaier) که سرپرست برنامه انسانی ناسا بود بنابر دستور جیم برایدنستاین به عنوان مشاور ویژه برای سرپرست معاونت ناسا انتخاب شد. 

ویلیام جرستمن‌مایر

همچنین با توجه به خبرها و حاشیه‌های بسیاری که در پی ارسال مجدد انسان به ماه منتشر شده مردم زیادی با شنیدن خبر جابجایی جرستمن‌مایر متعجب شدند. شاید این امر در نظر برخی به نوعی نشان‌دهنده ضعف یا عدم توانایی ناسا در پیاده‌سازی پروژه سال ۲۰۲۴ و ارسال مجدد انسان به ماه باشد. این تغییرات در حالی رخ داده که سازمان هوانوردی ناسا پیش از آن هیچ تذکر و هشداری به این فرد نداده بود؛ ضمن اینکه از جرستمن‌مایر به عنوان مؤثرترین فرد این سازمان یاد می‌شود.

مدیر ناسا طی یک مصاحبه اعلام کرد: «جایجایی ویلیام جرستمن‌مایر صرفا تصمیم من بوده است. پروژه آرتمیس (Artemis) هنوز بسیار خام است و به برنامه‌ریزی‌های زیادی احتیاج دارد که ما در حال پیگیری آن هستیم.»

جیم برایدنستاین، مدیر ناسا

برایدنستاین در این مصاحبه اظهار کرده است: «جرستمن‌مایر مدتی طولانی سرپرست و مدیر اکتشاف و عملیات انسانی (HEO) بوده و ما او را دوست داریم؛ ما عاشق کارهایی هستیم که توسط وی انجام شده و از او به خاطر تمام خدماتی که به ناسا و کشور ارائه کرد، سپاسگزاری می‌کنیم.»

منبع خبرگزاری فارس
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13493
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها