راهنمای خرید و قیمت روز انواع هلیکوپتر کنترلی+لینک خرید

1 1,421

هلیکوپتر یا بالگرد یک هواگرد است که برخاستن و پیش‌رانش آن به‌ وسیله دو یا چند پروانه افقی بزرگ صورت می‌گیرد و در سه محور می‌تواند حرکت کند. هلیکوپترهای حرفه‌ای امروزه از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایل ترابری به‌شمار می‌آیند. در این مطلب به معرفی چند هلیکوپتر کنترلی پرفروش غیرحرفه‌ای (اسباب‌بازی) می‌پردازیم که به خصوص برای کودکان و نوجوانان بسیار سرگرم‌کننده هستند.

در همین رابطه بخوانید: قیمت کوادکوپتر دوربین‌دار + لینک خرید

هلیکوپتر کنترلی کوچک

هلیکوپتر دبلیو ال تویز مدل V 950

هلیکوپتر ۶۰۰ گرمی V950 از برند آمریکایی WL TOYS بوده و مدت زمان پرواز آن بالای ۱۵ دقیقه است.

هلیکوپتر کنترلی
هلیکوپتر دبلیو ال تویز مدل V 950

برای خرید این هلیکوپتر کلیک کنید

هلیکوپتر کنترلی بزرگ

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل LH-1301

هلیکوپتر کنترلی LH-1301 یکی از بزرگ‌ترین هلیکوپترهای موجود در بازار است که طول آن به ۸۵ سانتی‌متر می‌رسد و توسط ریموت بی‌سیم هدایت می‌شود. این هلیکوپتر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی اعم از شارژ شدن، مقاومت در برابر ضربه و دو موتور قدرتمند است. هلیکوپتر کنترلی LH-1301 استقامت و کیفیت بدنه بالایی دارد. هلیکوپتر اسباب‌بازی مذکور دارای ۲ ملخ است که با گردش آن‌ها می‌توانید وسیله را به بالا و پایین و جهات مختلف برده و هدایت کنید.

هلیکوپتر کنترلی بزرگ
هلیکوپتر بازی کنترلی مدل LH-1301

برای خرید کلیک کنید

هلیکوپتر شارژی

هلیکوپتر بازی کنترلی دبلیو ال تویز مدل K127

هلیکوپتر K127 محصولی از شرکت WL TOYS، یکی از باکیفیت‌ترین و معتبرترین برندهای تولید اسباب‌بازی است. این هلی کوپتر اسباب بازی مناسب افراد تازه‌وارد بوده و قابلیت نشستن و برخواستن را با یک کلید دارد. هلیکوپتر K127 با هر بار شارژ لذت پرواز ۱۵ دقیقه‌ای را به شما می‌دهد.

هلیکوپتر شارژی
هلیکوپتر بازی کنترلی دبلیو ال تویز مدل K127

برای خرید هلیکوپتر دبلیو ال تویز مدل K127 کلیک کنید

تفاوت هلیکوپتر حرفه‌ای و اسباب‌بازی چیست؟

هلیکوپترهای حرفه‌ای در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند و مسافران و محموله را از مکانی به مکان دیگر حمل می‌کنند. در حالی که هلیکوپترهای اسباب‌بازی فقط کاربرد سرگرمی دارند.

بهترین هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S39 Raptor

S39 Raptor، یک هلیکوپتر کوچک باکیفیت و دارای دو موتور بوده که ایستایی آن را بیشتر و هدایتش را آسان‌تر کرده است. این بالگرد ۲۸/۵ سانتی توسط ریموت کنترل هدایت می‌شود.

بهترین هلیکوپتر کنترلی
هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S39 Raptor

برای خرید کلیک کنید

هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S107G

هلیکوپتر سایما مدل S107G از سری هلیکوپترهای کنترلی این برند است. S107G با طولی معادل ۲۲ سانتی‌متر به اندازه‌ کف دست است و با یک موتور قوی به پرواز در می‌آید. به کمک یک ریموت کنترل به‌ راحتی می‌توانید هلیکوپتر را هدایت کنید و با انجام مانورهای پروازی از آن لذت ببرید. این هلیکوپتر کنترلی به مونتاژ نیاز ندارد و با باز کردن بسته‌بندی و قرار دادن شش عدد باتری قلمی برای ریموت کنترل، آماده‌ پرواز می‌شود.

خرید هلیکوپتر
هلیکوپتر کنترلی سایما مدل S107G

برای خرید هلیکوپتر سایما مدل S107G کلیک کنید

تفاوت پهپاد و هلیکوپتر کنترلی

پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پهپاد که به آن هواپیمای بدون سرنشین نیز می‌گویند، نوعی هواگرد است؛ یعنی وسیله‌ای که توان پرواز در جو را داشته باشد.

قیمت هلیکوپتر ارزان

مینی هلیکوپتر مدل K1-1111

مینی هلیکوپترهای پروازی سنسوردار اسباب‌بازی‌هایی هستند که سن و سال نمی‌شناسند! این مینی هلیکوپتر ارزان با حسگرهایش دست شما را با فاصله تشخیص می‌دهد و بعد از روشن کردن می‌توانید با دست خود وسیله را هدایت نمایید. این اسباب‌بازی شارژی است و در بسته‌بندی خود یک شارژر یواس‌بی به همراه دارد. حسگر این اسباب بازی بسیار قوی و سرعت چرخش پره‌های آن زیاد است.

هلیکوپتر ارزان
مینی هلیکوپتر مدل K1-1111

برای خرید این هلیکوپتر کلیک کنید

هلیکوپتر بازی کنترلی سیما کد 39

هلی کوپیتر کنترلی سایما 39 دوموتوره است و کنترل بسیار راحتی دارد. این هلیکوپتر دارای ایستایی بسیار بالا و همچنین ریموت کنترل سه کاناله است.

قیمت هلیکوپتر ارزان
هلیکوپتر بازی کنترلی سیما کد 39

برای خرید این محصول کلیک کنید

هلیکوپتر جنگی

بالگرد جنگنده از قدرت آتش مناسب و توانایی رودررویی با آتش دشمن برخوردار است. این نوع بالگرد در عملیات‌های تخریبی نظامی علیه تسلیحات سنگین و زره‌پوش‌های دشمن و ماموریت‌های پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای خودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هلیكوپتر چگونه پرواز می‌كند؟

کنترل هلیکوپتر به وسیله تغییر زاویه تیغه‌های اصلی آن صورت می‌گیرد؛ برای پرواز به بالا، تیغه‌های اصلی طوری مایل می‌شوند كه هوا را به طرف پایین رانده و هلیكوپتر را بالا ببرد. همچنین برای پایین آمدن عمودی، پروانه‌ها طوری مایل می‌شوند كه هوا را به طرف بالا رانده و هلیكوپتر را پایین آورد. برای به جلو راندن هلیكوپتر، پروانه به طرف جلو متمایل می‌شود.

هرگاه سرعت پروانه دم هلیكوپتر را كم و زیاد كنند، به دور خود می‌چرخد. این عضو باعث سکون هلیکوپتر می‌شود؛ زیرا اگر فقط تیغه اصلی وجود داشت هلیکوپتر به دور خود می‌چرخد. با مایل شدن دستگاه پروانه به سمت راست یا چپ، هلیكوپتر به پهلو، راست و چپ حركت می‌کند. همچنین تركیب سرعت مناسب موتور با زاویه مناسب پروانه‌ها، سبب توقف هلیكوپتر در هوا می‌شود.

انواع هلیکوپتر

هلیکوپترها انواع مختلفی از جمله تهاجمی (نظامی)، ترابری و چندمنظوره دارند. بالگردهای نظامی نیز به چند دسته مانند ناونشین، ضد زیردریایی، نجات دریایی، گشت دریایی، مسافربری، باربری، امداد و نجات و آمبولانس تقسیم می‌شوند. مجموعه بالگردهای غیرنظامی نیز هلیکوپترهای خصوصی، ویژه، آموزشی، آتش‌نشانی و علمی پژوهشی را در برمی‌گیرد.

منبع wikipedia tebyan wikipedia
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=66286
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعداله سلیمانی
سعداله سلیمانی
1 سال قبل

بسیار عالی مطالب مفیدی میباشند بتدریج کار به کاردان سپرده شود تا به پیشرفت های لازم برسیم.