پنتاگون بعد از ده‌ها سال اولین جلسه استماع عمومی یوفو را برگزار کرد

0 201

بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال و جمع‌آوری بیش از ۴۰۰ گزارش مشاهده شی ناشناس پرنده یا یوفو (UFO)، برای اولین بار پنتاگون جلسه استماع عمومی با موضوع پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) و بررسی‌های انجام‌شده روی آن‌ها برگزار کرد. با این وجود این پدیده‌ها هنوز غیرقابل توضیح هستند و تاکنون منشا غیرزمینی برای آن‌ها شناسایی نشده است. پنتاگون به‌طور رسمی ویدئوهای اشیاء پرنده ناشناس را منتشر کرد+فیلم

سال گذشته پنتاگون گزارش مفصلی درباره مشاهده UAP منتشر کرده بود که در آن پنج توضیح احتمالی برای UAP مطرح شد. این توضیح‌ها شامل مواردی مانند آشفتگی جوی، پدیده‌های طبیعی در جو، فناوری فوق سری ایالات متحده، فناوری دشمنان خارجی مانند روسیه و چین می‌شد. در گزارش جدید توضیح دیگری با عنوان سایر موارد اضافه شده که شامل موارد غیرقابل توضیح و ناشناخته می‌شود. در واقع این گزینه می‌گوید این پدیده‌ها هنوز شناسایی نشده‌اند و نمی‌توان در مورد آن توضیح داد.

اسرار UAP

آندره کارسون (Andre Carson)، از مقامات آمریکا، می‌گوید: «توضیح خاصی درمورد UAP وجود ندارد، اما آن‌ها واقعی هستند؛ باید مورد بررسی قرار بگیرند و باید مراقب تهدیدهای احتمالی آن‌ها باشیم.»

UAP پنتاگون

جلسه علنی در این مورد با جلسه غیرعلنی دیگری ادامه پیدا کرد که در آن مقامات اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را با کنگره به اشتراک گذاشتند.

منبع digiato
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=66568
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها