سه ترابایت اطلاعات جدید درباره اشیا ناشناس پرنده منتشر می‌شود

0 114

آمریکا اعلام کرد سال آینده میلادی سه ترابایت اطلاعات جدید درباره اشیا پرنده ناشناس (UFOs) یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAPs) منتشر می‌کند. محققان گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس (Unidentified Aerial Phenomena Task Force) که دولت آمریکا آن را برای پژوهش درباره چنین پدیده‌هایی راه‌اندازی کرده است، قصد دارند داده‌های بررسی‌شده و همچنین تمام داده‌های خام را پس از شناسایی و ایمن‌سازی فضای ذخیره‌سازی و سرورهای مناسب و زمانی‌که از نظر قانونی مجاز باشند، در اختیار عموم قرار دهند.

در همین رابطه بخوانید:

پنتاگون به‌طور رسمی ویدئوهای اشیاء پرنده ناشناس را منتشر کرد

این داده‌ها شامل بیش از ۶۰۰ ساعت ویدئوی مادون قرمز می‌شود که توسط دوربین‌های FLIR (دوربین مادون قرمز حرارتی) متعددی گرفته شده‌اند. به‌گفته پژوهشگران در فرآیند تجزیه‌وتحلیل این اطلاعات، تعداد قابل‌توجهی از پدیده‌هایی غیر‌عادی وجود دارد که هم‌اکنون پیش از انتشار عمومی در دست بررسی هستند. بنابر ادعای محققان، ماهیت و نوع این اطلاعات ممکن است در نهایت حضور واقعی این پدیده‌های ناشناخته را تایید کند.

سازمان‌های دولتی در چند وقت اخیر تصمیم‌هایی جدی در‌رابطه‌با UFO یا UAPها گرفته‌اند و اقدامات مختلفی انجام داده‌اند، با این وجود هنوز هیچ اثبات قطعی برای وجود بیگانگان فضایی ارائه نشده است.

منبع digiato
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=63052
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها