تریلر جدید بازی استار سیتیزن فضای بین سیاره ای را به نمایش می‌کشد

0 891

بازی Star Citizen یک بازی شبیه‌ساز فضایی و محصول استودیو کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) است. این استودیو چیزی حدود پنج سال پیش کمپینی برای کسب بودجه ساخت بازی خود در وب‌سایت کیک‌استارتر آغاز کرد و موفق شد در این بازه زمانی بودجه هنگفتی نیز به دست آورد. حالا طبق آخرین اخبار بازی و در جریان رویداد CitizenCon، کریس رابرتز، کارگردان بازی، نمایشی زنده از این بازی شبیه‌ساز فضایی را به اجرا درآورده است.
در ابتدای دمو، تصاویری از سیاره ArcCorp را می‌بینیم و پس‌ازآن با یک ایستگاه فضایی غول‌پیکر روبه‌رو خواهیم شد. درنهایت نیز پس از طی کردن مسیری طولانی، به سیاره‌ای کاملاً متفاوت بانام Hurston می‌رسیم. سیاره Hurston نیز خود از شهری عظیم با کارخانه‌های اسلحه‌سازی و محیطی صحرایی تشکیل‌شده است.
این ویدیو درواقع نمایشی است از محتوای نسخه آلفا 3.0 بازی که طبق وعده‌های کریس رابرتز، قرار است در آینده بسیار نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. بعد از انتشار نسخه آلفا، گروه توسعه‌دهنده تا زمان انتشار نسخه اصلی بازی و طی یک برنامه زمان‌بندی‌شده منظم، محتوای بیش‌تری را نیز برای بازی منتشر خواهد کرد. 
این محتوای بیش‌تر، مواردی مانند امکان خریدوفروش سفینه‌ها و نیز نسخه تکمیل‌شده سیاره ArcCorp و اضافه شدن امکان گشت‌وگذار در این سیاره و بسیاری موارد دیگر را دربر خواهد گرفت.
شاید کمی دیوانه‌وار به نظر برسد، اما در حقیقت این بازی یک سیاره غول‌پیکر به‌اندازه اصلی سیاره زمین را به تصویر کشیده که سرتاسر آن با شهری عظیم و گسترده پوشیده شده است؛ آن‌هم نه شهری که از ساختمان‌های خالی تشکیل‌شده باشد، بلکه در سرتاسر این شهر و ساختمان‌های آن، امکانات مختلفی مانند محل مخصوص فرود سفینه‌ها و مغازه‌ها و نیز امکان دریافت مأموریت‌های جانبی نیز قرار داده‌شده است.

 
منبع zoomg
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=4981
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها