1394/07/01

کنفرانس پیشرفت‌های اخیر در فناوری‌های فضایی برگزار شد

کنفرانس پیشرفت‌های اخیر در فناوری‌های فضایی برگزار شد

هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در فناوری‌های فضایی (RAST2015) با محور "ظهور برنامه‌های فضایی خصوصی" از تاریخ 16 تا 19 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار شد. دکتر چارلز الاچی مدیر آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) ناسا، دکتر هلموت سیتسکی از مرکز هوافضای آلمان (DLR)، کای- اووه شروگل از کمیته استفاده‌های صلح‌آمیز از فضای سازمان ملل (UNCOPUOS)، گرت اسمیت از شرکت Cosmica Spacelines، اسکات گلاسر از شرکت ویرجین‌گالاکتیک، مهمترین سخنرانان مدعو این کنفرانس بودند. همچنین اساتید، کارشناسان و محققانی از کشورهای آمریکا، آلمان، آذربایجان، آفریقای جنوبی، ایتالیا، ایران، الجزایر، انگلیس، ترکیه، تونس، تایوان، پاکستان، چین، روسیه، رومانی، ژاپن، سوئیس، سنگاپور، فرانسه، کانادا، لبنان، مصر، مالزی، و نروژ در این کنفرانس حضور داشتند.

منبع: سیناپرس