1394/03/03

درخواست افزایش حق بیمه پرتاب های روسیه

Andrey Kalinovsky مدیر مرکز پژوهشی و تولید محصولات فضائی اعلام کرد : " قطعا شکست در عملیات پیشین ، تاثیر مستقیمی در کاهش تعداد ماموریت هائی که در این حوزه پیش بینی شده است ، خواهد داشت . شرکت های بیمه پس از این شکست ، درخواست افزایش حق بیمه داشته و طبیعتا این مساله ، هزینه نهائی پروژه را افزایش خواهد...
درخواست افزایش حق بیمه پرتاب های روسیه
Andrey Kalinovsky  مدیر مرکز پژوهشی و تولید محصولات فضائی اعلام کرد : " قطعا شکست در عملیات پیشین ، تاثیر مستقیمی در کاهش تعداد ماموریت هائی که در این حوزه پیش بینی شده است ، خواهد داشت . شرکت های بیمه پس از این شکست ، درخواست افزایش حق بیمه داشته و طبیعتا این مساله ، هزینه نهائی پروژه را افزایش خواهد داد . "وی افزود شرکت های ارائه دهنده خدمات پرتاب راکت های ماهواره بر تجاری ، قطعا در آینده از راکت های پروتون به میزان کمتری استفاده خواهند کرد .
منبع: tass.ru

ماهواره‌بر و پرتاب |

نظر شما

پربازدیدکننده ترین خبر

هواپیمای خورشیدی زفیر رکورد طولانی ترین پرواز را شکست

هواپیمای مبتنی بر انرژی خورشیدی ایرباس رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف را شکست. هواپیمای زِفیر اس ( Zephyr S ) در ۱۱جولای (۲۰ تیر ماه) از باند فرودگاهی در آریزونا برخواست و به مدت ۲۵ روز و ۲۳ ساعت و ۵۷ دقیقه به پرواز ادامه داد. سال‌ها پیش نسخه اولیه‌ای از زفیر اس توانسته بود به مدت ۱۱روز به پرواز مستمر ادامه دهد. طول دو بال زفیر اس در مجموع ۲۵ متر است. این هواپیما کمتر از ۷۵ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند تا ۵ برابر وزن خود را حمل کند. هواپیمای خورشیدی ایرباس در کارخانه ای در فارنبورو انگلستان ساخته شده و از فیبرهایی به نازکی موی انسان تشکیل شده است. زفیر اس به گونه‌ای طراحی شده که برای مدت طولانی به پرواز ادامه دهد و در آینده هدف این است که برای ماه‌ها در آسمان باقی بماند. به همین دلیل ایرباس از آن با عنوان «نه کاملاً هواپیما و نه کاملاً ماهواره» یاد می‌کند و در واقع لقب «شبه ماهواره» را به زفیر اس داده است.