1394/02/28

همکاری ناسا و سازمان تحقیقات فضایی هند

سازمان تحقیقات فضایی هند و ناسا به طور مشترک بر روی ماهواره NISAR کار می‌کنند. این ماهواره برای رصد و اندازه‌گیری برخی از پیچیده‌ترین فرآیندهای زمین از جمله اختلال در زیست بوم و خطرات طبیعی مانند زمین لرزه، سونامی، آتشفشان و رانش زمین طراحی شده است. Kiran Kumar رئیس سازمان فضایی هند گفت: " قصد داریم...
همکاری ناسا و سازمان تحقیقات فضایی هند
سازمان تحقیقات فضایی هند و ناسا به طور مشترک بر روی ماهواره  NISAR کار می‌کنند. این ماهواره برای رصد و اندازه‌گیری برخی از پیچیده‌ترین فرآیندهای زمین از جمله اختلال در زیست بوم و خطرات طبیعی مانند زمین لرزه، سونامی، آتشفشان و رانش زمین طراحی شده است. Kiran Kumar رئیس سازمان فضایی هند گفت: " قصد داریم بین سال‌های 2020-2021 این ماهواره را پرتاب کنیم و این ماهواره توسط ما ساخته خواهد شد و محموله‌ها توسط ناسا ساخته خواهد شد.
منبع: Hindustantimes