بازی مهندسان فضایی، یک بازی خلاقانه و جذاب

0 1,483

Space Engineers یک بازی سندباکس جهان‌باز است که با خلاقیت و المان‌های اکتشاف آماده شده است. مهندسان فضایی یک بازی فوق‌العاده بلندپروازانه  است که در دو حالت creative و survival ساخته شده است. تمامی حوادث بازی از دنیای واقعی الهام گرفته شده و بخشی از فناوری‌های  ناسا نیز در آن وجود دارد. مهندسان فضایی یکی از بازی‌های کم حجم در سبک اکشن، شبیه‌ساز و استراتژیک است که توسط  استدیو Keen Software House طراحی و ساخته شده.
بازیکنان مهندسان فضایی یک بازی انفرادی، چند نفره و یا رقابتی را تجربه کنند. همنچنین در حالت خلاقانه، بازیکن قادر است در فضایی غیررقابتی، بدون دشمن و بدون جنگ  بازی کرده و همیشه زنده بماند.
در این بازی شما در نقش یک مهندس که  وظیفه ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری تجهیزات فضایی را برعهده دارید بازی می‌کنید. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا همه چیز را از ایستگاه‌های بین سیاره‌ای تا ایستگاه‌ها و سفینه‌های فضایی با اندازه‌ها و کاربردهای متفاوت نظامی و غیرنظامی بسازند و در اعماق فضا به اکتشاف بپردازند.
در این بازی چندین سیاره و قمر چون زمین، ماه، مریخ، تیتان، اروپا و یک سیاره بیگانه و سیارک‌های متعددی وجود دارد. سیارات تا حدی غنی از منابع معدنی هستند، اگر چه کار سختی است اما بازیکنان می‌توانند با معدن‌کاری فضایی منابع مورد نیاز را از این اجرام آسمانی استخراج کنند.

بازیکنان در Space Engineers می‌توانند در میان سیاره‌ها و کهکشان‌های مختلف در اعماق فضا سفر کنند؛ سازه‌های مختلف بسازند و در برابر شرایط سخت محیط و دشمنان فضایی مقاومت کرده و زنده بمانند. با پیشرفت در بازی، نیروهای نظامی رفته رفته زیادتر می‌شوند و ماشین‌آلات بیشتری در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد.

گفتنی است این بازی  که سال ۲۰۱۳ در قالب دسترسی زودهنگام عرضه‌شده بود، در تاریخ ۹ اسفند از این فاز خارج شد. سازنده‌ بازی  یعنی استدیو نرم‌افزاری کین (Keen Software) با انتشار یک بیانیه‌، خبر بیرون آمدن بازی جهان باز یا ساخت‌وساز محور اسپیس اینجینیرز از فاز دسترسی زودهنگام را اواخر سال گذشته اعلام کرد. این بازی که در سال ۲۰۱۳ از طریق دسترسی زودهنگام روی پلتفرم استیم عرضه‌شده بود، در تاریخ ۲۸ فوریه یعنی ۹اسفند، این فاز را ترک  و نسخه‌ ۱.۰ آن به‌صورت رسمی در دسترس قرار  گرفت.

بازی مهندسان فضایی را می‌توانید روی پی‌سی تجربه کنید.

تاریخ انتشار: Feb 28, 2019