عرضه گوشی هواوی پیورا ۷۰ با قابلیت پشتیبانی پیام ماهواره‌ای

0 10

شرکت هواوی فروش نسخه‌ ویژه‌ای از گوشی پیورا ۷۰ را با قابلیت ارسال و دریافت پیام ماهواره‌ای در چین آغاز کرد. این شرکت ۳۰فروردین۱۴۰۳ پرچمداران جدیدش نسخه‌های پرو، پرو پلاس و اولترای پیورا ۷۰ را با قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای معرفی کرده بود، اما این قابلیت در نسخه‌ عادی غایب بود.

اما حالا شرکت چینی هواوی با عرضه‌ نسخه‌ ویژه‌ پیورا ۷۰ با قابلیت پشتیبانی پیام ماهواره‌ای (Pura 70 Satellite SMS Edition)، خریدارانی را که می‌خواهند هزینه‌ کمتری پرداخت کنند را هدف قرار داده است.

قیمت گوشی نسخه‌ ویژه‌ پیورا ۷۰

براساس اطلاعات رسمی، قیمت نسخه‌ ویژه‌ پیورا ۷۰ در پیکربندی یا کانفیگ (config) پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۷۷۰ دلار است. قیمت گوشی در قوی‌ترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به حدود ۹۷۷ دلار می‌رسد.

هواوی گوشی هوشمند Pura 70 Satellite Edition SMS را عرضه کرد
هواوی گوشی هوشمند Pura 70 Satellite Edition SMS را عرضه کرد

به‌ جز پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای، سایر مشخصات پیورا ۷۰ با نسخه‌ عادی یکسان است. پیورا ۷۰ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (Optical Image Stabilization به اختصار OIS) و دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) دارد و از دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو (Periscope Zoom Camera) ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۵ برابری استفاده می‌کند. گوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی از پردازنده‌ کرین ۹۰۱۰ (Kirin 9010) استفاده می‌کنند.

منبع zoomit
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=81012
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها