1394/03/03

روش جدید تولید نانوکامپوزیت های سلولزی ارائه شد

محققان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، روش جدیدی را برای تولید نانوکامپویت‌های سلولزی پیشنهاد داده‌اند که این روش فارغ از مرحله‌ تولید مجزای نانومواد بوده است. حسین یوسفی یکی از مجریان این طرح، با بیان اینکه این مواد می‌توانند در کاربردهای مختلفی نظیر خودروسازی، ساختمان، هوافضا، صنایع دفاع،...
روش جدید تولید نانوکامپوزیت های سلولزی ارائه شد
محققان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، روش جدیدی را برای تولید نانوکامپویت‌های سلولزی پیشنهاد داده‌اند که این روش فارغ از مرحله‌ تولید مجزای نانومواد بوده است.  حسین یوسفی یکی از مجریان این  طرح،  با بیان اینکه این مواد می‌توانند در کاربردهای مختلفی نظیر خودروسازی، ساختمان، هوافضا، صنایع دفاع، الکترونیک، مغناطیس، بسته‌بندی، مهندسی پزشکی و یا شیشه سازی قابل استفاده باشند، عنوان کرد: فیلم میکروفیبر سلولز، یا همان کاغذ معمولی، از جزء اصلی میکرومتری سلولز تشکیل شده است و بعد از فرایند نانوجوشکاری، دیگر اثری از میکروفیبرهای سلولزی نخواهد بود.