معرفی بازی موبایل Faraway: Galactic Escape؛ فرار کهکشانی

0 603

استودیو اسنپ‌بریک گیمز (SnapBreak Games) پس از انتشار پنج‌ بازی موبایل باکیفیت و پرطرفدار از مجموعه فاراِوِی (Faraway)، سرانجام نسخه پایانی به‌نام فاراِوِی: گلکتیک اسکیپ (Faraway: Galactic Escape) را منتشر کرد. این بازی برای اندروید و آیفون در سبک معمایی و ماجراجویی است، ذهن شما را به چالش می‌کشد و حس ماجراجویی را در شما برمی‌انگیزد. طراحی محیط بازی جذاب و مرموز است و موسیقی نقش مهمی در آن دارد. تمام این موارد درکنار داستان‌پردازی خوب، ارزش تجربه این اثر را بسیار زیاد می‌کنند.

گیم‌پلی این بازی در میان بازی‌های سبک معمایی بسیار جالب‌توجه است و می‌تواند الگوی سایر بازی‌ها قرار گیرد. همچنین طراحی معماها فوق‌العاده بوده و ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. هرچه در بازی بیشتر پیش بروید معماها سخت‌تر می‌شوند و باید خلاقیت به‌خرج داده و وقت بیشتری برای حل آن‌ها بگذارید. معماها چند نوع دارند که شامل رسم الگوهای مختلف روی صفحات پازل، برداشتن آیتم‌های مختلف و استفاده از آن‌ها در جایی دیگر، ریاضی، بصری، ساعت‌ها و … می‌شوند. بخشی از گیم‌پلی بازی پیدا کردن یادداشت‌هایی است که به پی‌گیری داستان کمک می‌کند؛ این یادداشت‌ها در مکان‌های مختلف پنهان شده‌اند و پیدا کردن آن‌ها زمان می‌برد. در آخر هر مرحله بعد از حل تمام معماها برگه‌هایی به بازیکن داده می‌شود که روی هر کدام سرنخی برای یافتن یک یادداشت پنهان در مرحله وجود دارد.


گلکتیک‌ اسکیپ در مجموع دارای ۱۸ مرحله است که تنها ۹ مرحله به‌صورت رایگان در دسترس می‌باشد و برای تجربه پایان‌بندی مجموعه مانند تمام بازی‌های قبلی استودیو اسنپ‌بریک می‌بایست آن را خریداری نمایید؛ یعنی بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است. در مجموع اگر طرفدار سبک پازل‌گونه و معمایی هستید و بازی‌های قبلی مجموعه فاراِوِی را تجربه نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم تمام نسخه‌های این مجموعه‌ی زیبا را از اول بازی کنید. موبایل گلکتیک اسکیپ را می‌توانید برای اندروید و آیفون دانلود نمایید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14767
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها