آغاز مراحل فیلمبرداری سریال Space Force

0 553

دی ماه سال گذشته بود که شبکه نت‌فلیکس (Netflix) ساخت سریال کمدی و سیتکام جدید خود با نام اسپیس فورس (Space Force) را تأیید و اعلام کرد که استیو کارل (Steve Carell) و گرگ دنیلز (Greg Daniels)، به‌ ترتیب بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی سریال آفیس (The Office)، وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند و علاوه‌بر حضور در تیم سازندگان سریال، کارل قرار است نقش اصلی این سریال کمدی را بازی کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال سیتکام آغاز شده است. شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال اسپیس فورس آغاز شده تا سرانجام یکی از سریال‌های اورجینال و جدید این شبکه وارد مرحله تولید شود. در تصویر منتشر شده شاهد حضور استیو کارل هستیم که نقش شخصیت ژنرال مارک آر. نیرد را بر عهده دارد؛ شخصیتی که فرمانده پایگاه نیروی فضایی خواهد بود. 

نام سریال اسپیس فورس از دستور دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌ عنوان شاخه ششم ارتش گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت؛ اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این سریال در دسترس نیست.

سریال اسپیس فورس قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با توجه به اتمام سریال‌های آفیس و فرندز (Friends)  موفق بودن این سریال و زوج کارل و دنیلز اهمیت بیشتری برای نتفلیکس پیدا کرده است.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14126
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها