عیدانه اسپاش به مخاطبان خود

0 661

سیروس برزو: عیدانه ارزشمند اسپاش برای نوجوانان علاقه‌مند به فناوری فضایی.
امسال اسپاش تصمیم دارد به مخاطبان نوجوان باذوق خود عیدانه‌ای تقدیم کند. شما می‌توانید با استفاده از مدل داده‌شده در اینجا برای خودتان عینکی بسازید و عکس‌ها را سه  بعدی ببینید. کافی است که مدل داده‌شده را روی مقوا بکشید, ببرید و به هم بچسبانید. بعد اگر دو طلق یا زرورق به رنگ‌های قرمز و آبی هم روی دو قسمت عینک (رنگ آبی در حلقه … و رنگ قرمز در حلقه…) بچسبانید می‌توانید این عکس‌ها را به‌صورت سه بعدی ببینید. 


اما این پایان ماجرا نیست. اسپاش برای این کار به شما جایزه می‌دهد اما گرفتن جایزه دو مرحله دارد. اولاً شما باید تشخیص بدهید طلق یا زرورق‌های آبی و قرمز در کدام حلقه عینک قرار بگیرد تا تصاویر سه بعدی دیده شوند و دوم با مراجعه به منابع اینترنتی تحقیقی درباره عکس‌ها بکنید و برای هرکدام شرح کوتاهی یک خطی بنویسید و برای ما بفرستید.
از بین پاسخ‌های ارسالی صحیح, اسپاش به ۱۰ نفر جایزه بسیار باارزشی می‌دهد: پاکتی پستی با امضای واقعی یک فضانورد!
پس زودتر دست بکار شوید و اول عینک را بسازید و دوم عکسی از عینکتان و شرح عکس‌ها را برایمان بفرستید. البته این بازهم پایان ماجرا نیست! اگر از ساخت عینک و یافتن عکس‌ها و تماشای این عکس‌ها با دوستان و اعضای خانواده‌تان به‌خصوص در زمان دیدوبازدید نوروزی فیلم کوتاهی در حد 3 دقیقه تهیه کنید و برای ما بفرستید علاوه بر آن جایزه، مجموعه‌ای از کتاب‌های فضایی, لگوی فضایی و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هم به نفرات اول تا سوم فرستنده بهترین فیلم جایزه داده می‌شود.
منتظر آثار شما هستیم.

آثار خود را به آدرس ایمیل اسپاش: info@espash.ir 

و یا آی دی تلگرام اسپاش بفرستید: @espash

 

 

 

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12595
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها