1397/07/01

دانشمندان آمریکایی راز وحشتناک خورشید را پنهان می‌کنند

بستن رصدخانه مطالعه لکه‌های روی قرص خورشید در ایالت نیومکزیکو امریکا باعث شده شایعاتی درباره پنهان کردن یک راز وحشتناک درباره خورشید گسترش پیدا کند. برخی از مردم می‌گویند ستاره شناسان شراره فوق‌العاده شدیدی را در خورشید مشاهده کرده و از دولت امریکا دستور گرفته‌اند درباره این واقعیت سکوت کنند.
دانشمندان آمریکایی راز وحشتناک خورشید را پنهان می‌کنند

برخی از مردم می‌گویند ستاره‌شناسان شراره فوق‌العاده شدیدی را در خورشید مشاهده کرده و از دولت امریکا دستور گرفته‌اند درباره این واقعیت سکوت کنند.
در حال حاضر مأموران اف.بی.آی (FBI) در حال تحقیقات درباره دلایل بستن رصدخانه و پائین آوردن کارکنان آن از کوه ساکرامنتو پیک در نیومکزیکو هستند که این مرکز علمی در آنجا قرار دارد. اما مقام‌های اف.بی.آی از دادن توضیحات درباره نتایج تحقیقات خود امتناع می‌ورزند.
در همین حال، در انجمن دانشگاه‌ها برای مطالعات ستاره‌شناسی جایی، که به‌ویژه در مسائل امنیتی مشغول به کار هستند، تمام اشیا و دیگر دانشمندان در حالت منظم کار می‌کنند.

منبع: اسپوتینک