با مدیر و موسس شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی ( وای ال جی ) افشین یزدانی آشنا شوید.

1 1,361

جناب آقای افشین یزدانی، وکیل مهاجرت کانادا است، او به خاطر حرفه‌اش در نقاط  مختلف جهان زندگی کرده و به همین خاطر تاکنون چندین بار زندگی خود را از اول بنیان نهاده است. تجربه او در آمریکای شمالی و خاورمیانه سبب ایجاد بینشی عمیق و ارزشمند در زمینه قوانین حقوق شده است. برای آشنایی بیشتر با مدیر و موسس شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی ( وای ال جی ) با ما همراه شوید.

خلاصه ایی از زندگی افشین یزدانی وکیل مهاجرت کانادا

افشین وقتی که شانزده ساله بود تصمیم گرفت که به حرفه وکالت بپردازد، به همین خاطر به سختی مطالعه می‌کرد تا بتواند در آزمون‌های ورودی دانشکده حقوق موفق شود، در آن زمان پشتیبانی زیادی نداشت و در عین حال پدرش و مادرش را نیز از دست داد. با تلاش در سن ۲۲ سالگی به درجه کارشناسی در رشته حقوق رسید و سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد حقوق ادامه داد. در سن ۲۴ سالگی، امتحانات نهایی کارشناسی ارشد را با موفقیت گذرانید و در نهایت در دانشکده حقوق به عنوان مدرس مشغول به کار شد. در اوایل سن ۲۸ سالگی ازدواج کرد و سپس همراه همسرش از ایران به کشور امارات متحده عربی  و شهر دبی، عزیمت کرد، و در آن جا به عنوان مشاور حقوقی و استاد دانشگاه مشغول به کار شد تا آنکه در سال ۲۰۱۲ تحت برنامه نیروی کار ماهر ایالت کبک به همراه همسرش به کشور کانادا  مهاجرت کرد. در آنجا شش سال طول کشید تا بتواند دوره‌های آموزشی را به اتمام برساند و در نهایت در مقطع کارشناسی حقوق فارغ‌التحصیل شد و توانست به یک وکیل حرفه‌ای در کشور کانادا تبدیل شود.

کانادا فضای جدید وتازه‌ای برای من به حساب می‌آمد. من مجبور بودم دروس و مسائل حقوق را از نو بیاموزم و به همین خاطر مجبور شدم نزدیک به شش سال برای درک درست این مسائل زمان صرف کنم.  افشین یزدانی موسس و مدیر وای ال جی

افشین به عنوان یک مشاور مهاجرت در کانادا کار خود را شروع کرد و بعد از مدتی زندگی در شهر  مونترال و سپس شهر ونکوور و کسب مدرک LLM از دانشکده حقوق آزگود در تورنتو، در سال 2019 و در چهل سالگی توانست  فعالیت حرفه‌ای خود را در کشور کانادا شروع کند.

مهاجرت به کانادا

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا را از دست نده

برنامه افشین یزدانی برای سال 2023 چیست؟

افشین فعالیتهای حقوقی مهاجرتی خود را در ایالت کالیفرنیا آمریکا گسترش داده‌ است.

یکی از اهداف افشین در سال جدید گرفتن مدرک کارشناسی ارشد حقوق از آمریکا و وکالت در ایالت کالیفرنیا است، که در این صورت شرکت وای ال جی مفتخر خواهد شد، هم به مهاجرین مقصد کانادا و هم آمریکا خدمات حقوقی – وکالتی ارائه دهد.

وکیل مهاجرت کانادا
وکیل مهاجرت کانادا

هدف زندگی من آن بوده است که تا پیش از مرگم، تبدیل به انسانی متعالی و کامل شوم.

افشین یزدانی موسس و مدیر وای ال جی

سخن آخر

افشین یزدانی، وکیل مهاجرت‌ تجاری و کارآفرینی در استان اونتاریو کاناداست. او تنها موکلین ویزای تجاری و مهاجرت شرکتی را قبول می نماید که باعث تمایز افشین میان وکلای کانادایی شده است. افشین گروه حقوقی یزدانی (YLG) را در سال ۲۰۱۹ در تورنتو کانادا راه‌اندازی کرد، و شرکت او به سرعت رشد کرد، و توانست دفاتر نمایندگی خود را در 4 شهر تهران، شیراز، ونکوور و لس‌آنجلس تاسیس کند.

امروز، بنیاد حقوقی یزدانی، بیش از ۶۰ کارمند تمام وقت دارد و سالانه به بیش از ۴۰۰ پرونده حقوقی رسیدگی می‌کند و در نهایت برای اینکه درک بهتری از وسعت مجموعه وای ال جی داشته باشید، مدیریت این شرکت ماهانه حدود ۷۰۰,۰۰۰ دلار هزینه دارد.

آیا میدانستید: مجموعه وکالتی یزدانی بنیانگذار سبک مهاجرتی ویزای کار ایجاد بیزینس در کانادا یا سی ۱۱ در سال ۲۰۲۰ بوده است ‌و صدها پرونده را با موفقیت به نتیجه رسانده است.

از شرکت‌های دیگر که جناب آقای افشین یزدانی در کنار YLG دارد می‌توان به شرکت‌های TIARCH، Ustartup،YLG Media ،YLG Business Angle Invesotr اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی سر دبیر:  روش مهاجرتی ict  چیست؟ |  ویزای استارت آپ کانادا

 

منبع وای ال جی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=71959
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نورمن
نورمن
1 سال قبل
امتیازدهی به مقاله :
     

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند وای ال جی در این خصوص بهترین مجموعه ایرانی-کانادایی است.