منشا ناشناخته، فیلمی برای علاقمندان سفر به مریخ

4 1,864

مریم فخیمی: فیلم علمی‌تخیلی منشاناشناخته، ساخت کشور انگلستان اکران شد. این فیلم با نام 2036 Origin Unknown / منشا ناشناخته 2036، که در اصل با نام منشا ناشناخته معرفی می‌شود، توسط Hasraf Dulull کارگردانی شده است. فیلمنامه توسط گری هال ، بر اساس داستانی از Hasraf Dulull نوشته شده است. تریلر نخست این فیلم در اوایل ماه می منتشر و 8ژوئن / 18 خرداد اکران شد.
Katee Sackhoff بازیگر اصلی فیلم را در نقش فرمانده مکنزی خواهید دید.ستارگانی چون کیتی ساکاف، جولی کاکس، استیون کری، ری فیرون، نوش اسکاگن، جو دیوید والترز و دیوید تسی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

داستان فیلم

ژانر : علمی تخیلی
مدت زمان : ۹۴ دقیقه
محصول : انگلیس
ستارگان : Katee Sackhoff, Julie Cox, Steven Cree, Ray Fearon
کارگردان : Hasraf Dulull

پس از اینکه اولین ماموریت انسان به مریخ دراثر یک تصادف مرگبار پایان می‌یابد، فرمانده ماموریت مکنزی مک‌ویلسون با کمک هوش مصنوعی که A.R.T.I. نامیده می‌شود به ماموریت ادامه می‌دهد. تحقیقات آن‌ها کشف یک هدف مرموز زیر سطح مریخ است که می‌تواند آینده  سیاره ما را تغییر دهد. A.R.T.I. می‌توانست اطلاعات مفیدی برای تبدیل مریخ به سیاره‌ای مناسب برای بشر کشف کند اما همانطور که در فیلم خواهید دید، او ازدستورات سرپیچی کرده و مکنزی دچار وضعیتی بسیار ترسناک می‌شود.
 اگر چه این فیلم که دارای موضوعی تلخ است، اما برای علاقمندان به فیلم‌های علمی‌تخیلی و طزفداران سفر به مریخ می‌تواند جذاب باشد. فیلم دارای جلوه‌های بصری جذاب و صحنه‌های فضایی پرهیجان است. منشا ناشناخته را در تعطیلات آخر هفته به همراه دوستان و خانواده خود تماشا کنید.

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=8037
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tokyo
Tokyo
3 سال قبل

فیلم متفاوتیه
نمونشو ندیدم گرچه رگه هایی از فیزیک کوانتومی رو شاهدش بودیم
به نظر من همین که انسان رو وادار میکنه تا به خالق خودش نگاه ژرفانه و نه بدون تعصب داشته باشه جالبه
هرچند که ماموریت بشر زمانی به اتمام میرسه که از این موضوع پرده برداره.
با تشکر از سایت

اسپاش
2 سال قبل
پاسخ به  Tokyo

سلام
خوشحالیم که مفید بوده

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
4 سال قبل

این فیلم رو بهتر هست شبیه خواندن یک کتاب دیده بشه بیشتر باید یه مقدار از تخیل کمک گرفته بشه برای دیدن قسمتهایی که نشون داده نمیشه ولی در گفتمان بین شخصیت ها به وضوح نمایان هست

Aminian
Aminian
4 سال قبل

باسلام فیلم بنظرمن صحنه های مهیج نداشت وبهتربودازبازیگران بیشتری استفاده میشدفیلم سعی دربه چالش کشیدن علم ودین واعتقادات بشری داشت ومیبایست بیشترپرداخت میشدتابیننده رابه فکربیشتری وادارد