راهکار جدید موتورولا برای ارسال پیام از طریق ماهواره

0 194

شرکت‌ آمریکایی موتورولا در معرفی آخرین محصول خود از یک ابزار جدید با قابلیت اتصال گوشی‌های هوشمند به شبکه‌های ماهواره‌ای رونمایی کرد. این ابزار از طریق بلوتوث به هر گوشی اندروید یا آیفون وصل شده و امکان ارسال پیام‌های متنی از طریق اتصال ماهواره‌ای را فراهم خواهد کرد.

ابزار جدید، موتورولا دفای ستلایت لینک (Motorola Defy Satellite Link) به مودم ان‌تی‌ان (NTN) شرکت چینی مدیاتک (MediaTek) مجهز است و از سامانه ارتباط ماهواره‌ای جدید بولیت ستلایت کانکت (Bullitt Satellite Connect) شرکت بریتانیایی بولیت (Bullitt) پشتیبانی می‌کند.

در همین رابطه بخوانید: اتصال مستقیم گوشی‌های سامسونگ به اینترنت ماهواره‌ای ممکن می‌شود

این ابزار دارای GPS داخلی و سیم‌کارت الکترونیکی بوده و با استفاده از ابزار استاندارد آزاد 3GPP NTN به ماهواره‌های مدار زمین‌ ثابت متصل می‌شود. مدار زمین‌ایستا یکی از مدارهای زمین‌آهنگ است که در ارتفاع ۳۵۷۸۶ کیلومتر بالاتر از سطح‌ دریا و دقیقا بر فراز خط استوای زمین قرار دارد.

گجت موتورولا

این ابزار کوچک از طریق بلوتوث به سیستم‌ عامل iOS 14 به بعد و گوشی‌های اندرویدی با سیستم‌ عامل اندروید ۱۰ به بعد متصل می‌شود. موتورولا دفای ستلایت لینک به بند ویژه‌ای مجهز است تا بتوانید آن را دور گردن بیاندازید یا به کمربند شلوار وصل کنید. این ابزار دارای باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر بوده و به‌ راحتی با گوشی‌های مختلف سازگار می‌شود.

گجت موتورولا
ابزار موتورولا دفای ستلایت لینک

ابزار یادشده در فصل دوم ۲۰۲۳ با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای استفاده از ارتباط ماهواره‌ای ابزار شرکت موتورولا، باید غیر از خرید دستگاه، هزینه جداگانه‌ای برای حق اشتراک هم پرداخت کنید. شما می‌بایست برای ارسال پیام ماهانه ۴/۹۹ دلار هزینه بپردازید.

البته موتورولا یک باندل (مجموعه مقرون‌به‌صرفه) هم برای این ابزار در نظر گرفته است که ۱۴۹ دلار قیمت دارد و شامل اشتراک یک‌ ساله می‌شود. در این اشتراک می‌توانید ماهانه ۳۰ پیام ماهواره‌ای بفرستید که گیرنده، این پیام را مانند یک پیامک دریافت می‌کند و می‌تواند از طریق اپلیکیشن مخصوص، به آن‌ها پاسخ دهد.

منبع iranital digiato wikipedia
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=72764
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها