بازی شبیه‌ساز برخورد شهاب سنگ با زمین؛ جذاب و در عین حال ترسناک!

1 1,722

تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر یک شهاب سنگ از فضا به منطقه شما برخورد کند چه اتفاقی می‌افتد؟ قطعا تصور چنین موضوعی هم وحشتناک است! اکنون یک وبسایت به شکلی بسیار ساده و با گرافیکی جذاب، امکان بسیار جالبی را برای شما فراهم کرده است تا بدانید اگر یک قطعه سنگ فضایی با هر منطقه‌ای در کره زمین برخورد کند، چه روی خواهد داد.

شما با مراجعه به وبسایت Asteroid Launcher می‌توانید برخورد شهاب سنگ با منطقه دلخواه خود روی کره زمین را شبیه‌سازی کنید. در این وبسایت شما با انتخاب ابعاد، سرعت و زاویه برخورد شهاب سنگ به یک منطقه مشخص، ابعاد حفره ایجادشده و تعداد افرادی را که در اثر این رویداد فاجعه‌آمیز کشته می‌شوند، مشاهده خواهید کرد.

شهاب سنگ برخورد زمین

شبیه‌ساز برخورد شهاب سنگ به زمین

شما همچنین می‌توانید جنس سنگ فضایی مورد نظر خود را از میان گزینه‌های مختلفی چون آهن، طلا و سنگ انتخاب کنید. سپس با موس منطقه دلخواه را انتخاب کرده و بعد از آن دکمه Launch Asteroid را بزنید؛ این وبسایت بلافاصله اطلاعات بسیار جالبی را از اثرات برخورد در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد افراد کشته‌شده در اثر برخورد مستقیم و تعداد افرادی که بر اثر موج شدید برخورد می‌میرند، از جمله این اطلاعات است.

این شبیه‌ساز همچنین داده‌های دیگری مثل شعاع تخریب و شعاعی را که در آن افراد دچار آسیب خواهند شد، به شما ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم این بازی شبیه‌ساز بسیار جذاب، سرگرم‌کننده و در عین حال ترسناک را حتما امتحان کنید.

منبع futurism
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=71573
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

چه جالب بود