خرید عمده انواع میوه خشک درجه یک صادراتی با مطلوب‌ترین کیفیت

0 280

میوه خشک از دیرباز به عنوان یکی از مقوی‌ترین و سالم‌ترین تنقلات و میان وعده‌ها شناخته می‌شود. میوه خشک‌ها دارای فیبر و مواد مغذی بسیاری هستند به همین دلیل توسط اکثر پزشکان تغذیه نیز پیشنهاد می‌شوند، همچنین تعداد زیادی از افراد میوه خشک را به عنوان یک سوغاتی اعیان و مفید شناخته و به کشورهای دیگر ارسال می‌کنند. از این رو میوه خشک در کشورهای خارج از ایران طرفداران فراوانی یافته است، در این مقاله در مورد صادرات میوه خشک و انواع میوه خشک‌های صادرات توضیحاتی ارائه می‌شود.

اگر شما هم جز افراد علاقمند به این حوزه هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات زیادی در این زمینه به دست آورید.

قوانین و مقررات صادرات میوه خشک

صادرات و واردات محصولات غذایی دارای قوانین و شرایط گوناگونی است که در این بخش به بررسی شرایط صادرات میوه خشک می‌پزدازیم.

  • نام شرکت تولید بایستی بر روی تمامی بسته‌بندی‌های موجود باشد. همچنین اگر برای صادرات نیاز به گواهی و مدرک خاصی است باید بر روی بسته بندی آورده شود.
  • هر کشور قانون صدور متفاوتی دارد، برای مثال صادرات میوه خشک به کشورهای اروپایی باید بدون آلاینده انجام شود. به این منظور قبل از ارسال همواره تست‌ها و آزمایش‌های لازم بر روی محصول انجام می‌گیرد.
  • حداکثر رطوبت و کیفیت میوه‌ها اندازه گرفته و بر روی بسته بندی آن‌ها درج می‌شود.
  • بایستی نوع خشک شدن به صورت طبیعی، به کمک ماشین‌های میوه خشک یا همراه شکر بر روی بسته بندی آورده شود.
  • باید دانه دار یا نداشتن دانه میوه بر روی بسته بندی آورده شود.
  • در صادرات تاریخ تولید و مصرف مواد بسیار اهمیت دارد، از این رو یکی دیگر از قوانین برای ارسال مواد غذایی به خارج از کشور درج تاریخ تولید و انقضا است.
  • بسته بندی شکیل و مطابق با استانداردهای کشور مقصد از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین توصیه می‌شود این مورد را مهم بدانید.

صنایع غذایی موژان

میوه‌های صادر شده به خارج از کشور

شما باید میزان فروش و اهمیت میوه‌های خشک را در کشورهای مختلف دانسته و به صادرات آن‌ها مشغول باشید. برای مثال بررسی کنید گوجه خشک در کدام کشور محبوبیت بیشتری دارد یا کیوی خشک در کدام کشور معروف و دوست داشتنی است؟ در ادامه برخی از میوه‌های خشک پرطرفدار را بررسی می‌کنیم.

  • کیوی: یکی از میوه‌های خشک محبوب ترش، کیوی است. این میوه خشک سرشار از فیبر و ویتامین سی بوده و برای ترش دوستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • زرد آلو: یکی دیگر از محبوب‌ترین میوه‌های خشک موجود، زرد آلوی خشک است که به دلیل داشتن قند طبیعی می‌تواند به عنوان جایگزین قند روزانه مصرف شود.
  • آلو: یکی از میوه‌های خوش رنگ صادراتی، آلو خشک است. این میوه خشک علاوه بر استفاده به عنوان میان وعده در غذاها، دسرها نیز کاربرد دارد.
  • توت: این میوه خشک در میان کسانی که به سلامتی خود می‌اندیشند از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا قند موجود در آن می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای قند مصرفی روزانه به کار رود.
  • سیب و پرتقال: این میوه‌های خشک به دلیل داشتن طعم عالی و بی‌نظیر علاوه بر اینکه به صورت چیپس به عنوان تنقلات استفاده می‌شوند، بلکه می‌توان برای درست کردن دمنوش از این میوه‌های خشک یا پوست خشک شده آن‌ها استفاده کرد.

مزایا و معایب صادرات میوه خشک

همانند هر تجارت دیگری، صادرات میوه نیز دارای عیب‌ها و حسن‌های زیادی است که در این بخش به توصیف آن‌ها می‌پردازیم.

  • صادرات میوه باعث ارز آوری به کشور شده و نوعی کار آفرینی محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های صادرات میوه خشک سود بالای این تجارت است و رونق همیشگی آن است، زیرا مانند شغل‌های دیگر فصلی نبوده و می‌تواند همواره انجام گیرد.
  • علاوه بر این موارد مثبت ذکر شده، صادرات میوه دارای عیوبی است که می‌توان نیاز به سرمایه برای استخدام نیروی کار و خرید دستگاه‌ها و ابزار میوه خشک کنی را از جمله آن‌ها دانست.

نتیجه گیری

در این مقاله با نکات و شرایط صادرات میوه خشک به کشورهای مختلف آشنا شدید، حال وقت آن رسیده است یکی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام در این زمینه را به شما معرفی کنیم. شرکت میوه خشک موژان صادرکننده انواع میوه خشک و خشکبار به کشورهای همسایه و غیرهمسایه است که به دلیل کیفیت بالای محصولات طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این شرکت تمامی نکات و قوانین بهداشتی و صادراتی رعایت شده و محصولات با قیمتی بسیار مناسب به بازار فروش در کشورهای مختلف عرضه می‌شود. شما نیز می‌توانید برای آشنایی با محصولات این شرکت به سایت میوه خشک موژان با تارنمای mojan-co.com  مراجعه کنید و چنانچه قصد خرید میوه خشک به صورت عمده بدون واسطه و از شرکت موژان تهیه کنید با شماره 09125136559 در تماس باشید.

 

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=70003
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها