فيلم‌هاي فضايي كه در سال 2017 بر پرده نمايش خواهيد ديد

2 48,202

مريم فخيمي: در سال 2017 شاهد اكران فيلم‌هاي فضايي هيجان‌انگيزي خواهيم بود. قسمت دوم فيلم ابرقهرماني «نگهبانان كهكشان» كه درباره زندگي در مريخ است و سري دوم فيلم محبوب «جنگ ستارگان» از جمله اين فيلم‌ها است. در اين يادداشت نگاهي خواهيم داشت به جذاب‌ترين فيلم‌هاي فضايي كه در سال 2017 پخش خواهد شد.

چهره های پنهان

اولين فيلم سال جديد ميلادي، داستان واقعي از زندگي سه زن در ناسا است. زنان آفريقايي-آمريكايي كه  مسئوليت‌هاي مهمي در برنامه‌هاي فضايي مركز تحقيقات لانگلي ناسا برعهده داشتند.
كاترين جانسون (با بازيTaraji P. Henson  )، مري جانسون (با بازي Janelle Monáe ) و دوروتي وان (با بازي Octavia Spencer) سه زن شاغل در ناسا بودند كه در دهه 1960 با اولين كامپيوترها در ناسا كار كردند. ماموريت آن‌ها محاسبات مداري براي اولين پروازهاي فضايي آمريكا بود.

فضاي ميان ما

يك فيلم علمي تخليلي و البته عاشقانه كه درباره زندگي مهاجران به مريخ است. فضانوردان در نهايت توانستند براي يك دوره طولاني به مريخ بروند اما ندانسته يك مسافر ديگر نيز با آن‌ها همراه شده است. در اين فيلم شخصيت اصلي كه پسر16 ساله‌اي به نام “گاردنر” در مريخ متولده شده، وي براي پيدا كردن پدرش و دختري كه از طريق چت كردن به او علاقمند شده به زمين بازمي‌گردد. اگرچه وي مشتاقانه درپي كشف سياره جديد است اما بدن او هنوز به جاذبه زمين عادت نكرده است.
گری الدمن، ایسا باترفیلد، کارلا گوجینو، و بریت رابرتسون از جمله مطرح ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

زندگی

 “زندگی” يك فیلم علمي تخيلي و در عین حال مهیج است؛ خدمه ایستگاه فضایی بين‌المللي در تلاش هستند تا از نمونه‌های بدست آمده از سطح مریخ، وجود حیات در آن را اثبات کنند. اما در هنگام بررسی یکی از نمونه‌ها با اتفاقی فرای انتظارشان روبرو می شوند، اتفاقی که زندگی آن‌ها در فضا را به چالش می کشد. ستاره فیلم جیک جیلنهال، رایان رینولدز و ربکا فرگوسن، بايد با عواقب غیرعمدی یکی از مهمترین اکتشافات  تاریخ بشر مقابله كنند.

قدرت رنجرز

پنج دانش‌آموز دبيرستاني رانده شده از مدرسه به طور تصادفي سكه قدرت كه منبع قدرت رنجرزاست را پيدا مي‌كنند.در پي اين كشف آن‌ها نيروي فوق العاده‌اي به دست مي‌آورند. آن‌ها بتدريج مي‌آموزند كه بايد در استفاده از اين انرژي خارق‌العاده صرفه‌جويي كنند. اکنون زاک، کیمبرلی، بیلی، ترینی و جیسون وظیفه خود می دانند که به عنوان یک رنجر، از اين نيرو براي نجات شهر كوچكشان “آنجل گرو” در برابرتهديدات يك بيگانه فرازميني به نام “ریتا رپولسا ” استفاده كنند.

نگهبانان کهکشان، بخش دوم

اين فيلم علمي تخليلي درام و اكشن، یک فیلم ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان است که بر اساس مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام ساخته شده است. داستان قسمت دوم که دنباله‌ای بر فیلم نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود، ادامه‌ ماجراجویی‌های كيهاني پیتر کوییل و گروهش است که در این بین رازهایی درباره‌ والدین واقعی پیتر نیز آشکار می‌شود.

بيگانه: ميثاق

 

ژانر: اكشن، درام، ترسناك
داستان در مورد یک کشتی‌ فضایی به نام کاوننت (ميثاق) است که در کهکشاني دور، در جستجوی سياره‌اي متفاوت  است. بعد از یافتن و رسیدن به این سیاره، اعضای خدمه فکر می‌کنند که یک بهشت کشف نشده را پیدا کرده‌‌اند اما در ادامه مي‌فهمند این یک دنیای سیاه، تاریک و خطرناک است که تنها یک نفر در آنجا زندگی می‌کند: دیوید (فسبندر)، همان رباتی که در فیلم پرومتئوس جان سالم به در برد. در اين فيلم، مهاجران در تلاشند تا از خود دربرابر حيات ناشناخته دفاع كنند.

والرين و شهر هزار سياره

ژانر : اکشن،عملی تخیلی،ماجراجویی
فيلم براساس سري داستان‌هاي علمي-تخيلي كميك فرانسوي با نام “والرين و لورلين” ساخته شده است. داستان این فیلم که در قرن 28 به وقوع می‌پیوندد، درباره ماموری به نام والرین است که به همراه همکارش ، به دستور فرمانده خود براي بررسي يك امپراتوري كهكشاني به مناطق بين كهكشاني سفر مي‌كنند.اين دو ماموران حفظ نظم و قانون در جهان هستند كه براي انجام ماموريت بايد لباس فضايي بسيار شفافي به تن كنند.

آسمان آهني: نژاد آينده


ژانر: علمي تخيلي و اكشن
اين فيلم دنباله حوادث فيلم كمدي، علمي، تخيلي آسمان آهني است كه در سال 2012 اكران شد. زمين از حملات هسته‌اي انجام شده توسط يك گروه نازي‌هاي آسيب ديده است. اين گروه كه در سال 1945 و پس از شكست در جنگ جهاني به ماه فرار كرده بودند در سال  2018براي انتقامجويي  به زمين بازگشتند. اكنون 20 سال پس از آن حملات ويرانگر، نازي‌مون‌بيس (Nazi Moonbase) آخرين پناهگاه براي بشريت است و انسان ناچار است با خزنده باستاني دگرديسي شده به نام وريل و ارتش دايناسوريش نبرد كند.

جنگ ستارگان: قسمت هشتم

 



لوک اسکای واکر (مارک همیل) و ری (دیزی ریدلی) سفر حماسه‌اي خود را در فصل آینده از “جنگ ستارگان” ادامه خواهند داد. این فیلم كه در حال حاضر در مرحله تولید و طراحي جزييات قرار دارد، سال آينده اكران خواهد شد.

جنگ برای سیاره میمون ها 

 
ادامه فيلم حماسي سیاره میمون هاست. در اين فيلم، ميمون‌ها تكامل يافته و وارد نبر با ارتش انسان‌ها مي‌شوند.

ديگر فيلم‌هاي سال 2017

بليد رانر (Blade Runner)
گستورم (Geostorm)
آواتار 2 (Avatar 2)
سياه‌چاله (The Black Hole)

منبع Space
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=685
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
3 سال قبل

عالی

اسپاش
اسپاش
2 سال قبل

ممنون از نظر شما دوست عزیز