ناسا برای مطالعه بشقاب‌پرنده‌ها تیم تحقیقاتی تشکیل می‌دهد

0 304

ناسا قصد دارد تیمی مستقل به منظور بررسی و مطالعه موارد رویت غیرقابل توضیح بشقاب‌پرنده‌ها یا همان یوفوها (UFOs) تشکیل دهد. هدف اصلی این پروژه ارزیابی میزان اطلاعات در دسترس عموم در مورد بشقاب‌پرنده‌ها و همچنین میزان اطلاعات مورد نیاز برای درک مشاهده‌های غیرقابل توضیح است. علاوه بر این کارشناسان ناسا نحوه بهترین استفاده از مجموعه اطلاعات در دسترس را نیز در آینده بررسی خواهند کرد.

این مطالعه از پاییز۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و ۹ ماه به طول می‌انجامد. هزینه این پروژه حدود ۱۰۰ هزار دلار بوده و در آن از داده‌های در دسترس استفاده خواهد شد. در این روند قرار نیست از داده‌های نظامی طبقه‌‌بندی‌شده استفاده شود. ویدئوهای رسمی منتشرشده توسط پنتاگون از اشیاء پرنده ناشناس را ببینید.

بشقاب‌پرنده‌ها تهدیدی برای آمریکا!

این اولین بار نیست که تحقیق در زمینه بشقاب‌پرنده‌ها (UFOs) در آمریکا به جریان می‌افتد. بشقاب‌پرنده‌ها همواره بخشی از فرهنگ عامه و درونمایه داستان‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی را تشکیل می‌داده‌اند، اما در سال‌های اخیر مقامات آمریکایی بروز پدیده‌های ناشناخته در حوزه امنیت ملی، به ویژه در نزدیکی مکان‌های دفاعی را جدی تلقی می‌کنند.

مقامات اطلاعاتی و نظامی ایالات متحده بیش از هر چیز نگران این هستند که چنین پدیده‌های مرموزی به گونه‌ای با چین و روسیه در ارتباط باشند.

بشقاب‌پرنده تهدید آمریکا

منبع euronews
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=67334
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها