بهترین بازی‌های فضایی موبایل ۲۰۲۲+لینک دانلود

2 15,698

اگر به فضا علاقمند هستید بازی فضایی، گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت برای شماست. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین بازی‌های فضایی می‌پردازیم.

بازی فضایی اندروید

بازی Galaxy on Fire 2 HD

این بازی فضایی اندروید یک جنگ فضایی است که باید در آن از کهکشان خود در برابر مهاجمان شیطانی بیگانه دفاع کنید. Galaxy on Fire 2 HD از سوی طرفداران و منتقدین به عنوان یک بازی اعتیادآور شناخته می‌شود. (دانلود)

در همین رابطه بخوانید: فیلم فضایی ۲۰۲۲

در همین رابطه بخوانید: نرم‌افزار آسمان شب تولد

بازی جنگ فضایی
بازی Galaxy on Fire 2 HD

بازی Battle of Galaxies

این نبرد فضایی سه بعدی هیجان‌انگیز هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است. در این بازی می‌توانید راهبرد نبرد مخصوص به خود را طراحی کرده و به مبارزه با دشمن بپردازید؛ کهکشان‌های مختلف را انتخاب و در مرحله‌های متنوع پیشروی نمایید. در Battle of Galaxies قادر خواهید بود سفینه فضایی خود را ارتقا دهید و قفل سفینه‌های جنگی جدید را باز کنید. (دانلود)

شما عزیزان می‌توانید دوره بسیار مفید آموزش نجوم کودکان و نوجوانان را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از این لینک (آموزش نجوم برای کودکان) تهیه کنید.

بازی نبرد کهکشان‌ها
بازی Battle of Galaxies

بازی Lunar Mission

این بازی در کره ماه روایت می‌شود و طی آن باید از آسیب دیدن سفینه فضایی خود جلوگیری کنید. (دانلود)

بازی ماموریت ماه
بازی Lunar Mission

بازی ستاره هادس

Hades’ Star یک بازی راهبردی فضایی است که در آن صدها نفر از بازیکنان برای کشف مناطق نامشخص از یک کهکشان مشترک شرکت می‌کنند. (دانلود)

بازی ستاره هادس
Hades’ Star

بازی Jaeger Strike

در این بازی شما خلبان یک سفینه فضایی هستید و باید آن را در میان نواحی مختلف در فضای سه بعدی هدایت و با دشمنان مختلف مبارزه کنید. در این بازی تصاویر پس‌زمینه زیبایی را خواهید دید که به همراه موسیقی به غرق شدن شما در جوی فضایی کمک خواهد کرد. (دانلود)

بازی فضایی
بازی Jaeger Strike

بازی Fractal Space HD

در این بازی یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در آزمایشگاه فضایی در حالی که هیچ حافظه‌ای از گذشته خود ندارید، از خواب بیدار می‌کند. آنجا باید آزمایش‌هایی را پشت سر بگذارید که خطرات مرگباری در آن‌ها وجود دارد. بازی از نگاه اول شخص انجام می‌شود؛ به این صورت که کنترل صفحه با نیمه سمت چپ آن و زاویه دید با نیمه سمت راست صورت می‌گیرد. (دانلود)

فضا بازی اندروید
بازی Fractal Space HD

بازی Space Agency

در این بازی شبیه‌سازی شما می‌توانید یک فضاپیما بسازید، آن را پرتاب کنید و در مدار زمین در مسیر درست قرار دهید. همچنین شما قادر خواهید بود اجزای بیشتری را به فضاپیمای خود اضافه کنید. (دانلود)

بازی ایستگاه فضایی بین‌المللی
بازی Space Agency

بازی Captain Tom Galactic Traveler

در این بازی طی یک ماموریت فضایی به اکتشاف ستارگان، سیاره‌ها و شهاب‌سنگ‌ها می‌پردازید. (دانلود)

بازی کشف ستاره
بازی Captain Tom Galactic Traveler

بازی Space Racing 3D – Star Race

در این بازی شما می‌توانید با چند بازیکن به صورت آفلاین و آنلاین مسابقه دهید و امتیاز کسب کنید تا قهرمان مسابقه فضایی شوید. (دانلود)

بازی مسابقه فضایی
بازی Space Racing 3D – Star Race

بازی Out There: Ω Edition

این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های فضایی برای گوشی‌های اندرویدی است. در Out There: Ω Edition شما یک فضانورد هستید که در یک مکان دور و ناشناخته از کهکشان به دام افتاده‌اید. شما باید سفینه فضایی خود را آماده کرده و با به دست آوردن تجهیزات موجود، اکسیژن مورد نیازتان را برای همیشه تامین کنید. (دانلود)

بازی آن بیرون
بازی Out There: Ω Edition

بازی Breakneck

این بازی طراحی گرافیکی و صداگذاری جذابی دارد که سبب افزایش حس هیجان طی بازی می‌شود. شما در نقش راننده یک جنگنده فضایی هستید که سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. هدف در بازی Breakneck این است که همه سکه‌ها را جمع کرده و با بیشترین سرعت به مسیر خود ادامه دهید و زنده بمانید. (دانلود)

بازی فضایی
بازی Breakneck

بازی Quantum Golf

این بازی جالب و سرگرم‌کننده به سبک بازی‌های گلف است، اما در دنیای کوانتوم! در Quantum Golf شما باید یک ذره نورانی را به یک سیاه‌چاله هدایت کنید. با استفاده از آیتم‌های مختلف می‌توانید مسیر حرکت ذره را طوری تغییر دهید که بدون برخورد به موانع به مقصد برسد. (دانلود)

بازی گلف کوانتوم
بازی Quantum-Golf

بازی فضانوردی برای گوشی

لباس فضانوردیتان را بپوشید و خود را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده کنید! بازی Space Expedition داستان یک فضانورد شجاع را روایت می‌کند که ماموریتش تحقیق درباره یک ایستگاه فضایی است. در این بازی می‌توانید به پرواز با سفینه فضایی، کشف مکان‌های جدید، حل کردن پازل‌های متنوع، فرار از تله‌ها و مبارزه با هیولاها بپردازید. (دانلود)

بازی فضانوردی برای گوشی
بازی Space Expedition

دانلود بازی حمله فضایی‌ها به زمین (پول بی‌نهایت)

در بازی Aliens Drive Me Crazy v3.1.4 تعدادی از فضاپیماهای بیگانه بدون هیچ اخطاری وارد مدار زمین شده‌اند. قطع شدن تمام ارتباطات ماهواره‌ای، زمین را در خطر بزرگی قرار داده است و عده زیادی از ساکنان زمین نابود شده‌اند. در این بازی شما که از حمله بیگانگان جان سالم به در برده‌اید، باید علیه آن‌ها به مبارزه بپردازید. برای این کار می‌بایست سوار اتومبیل خود شده، به سمت پایگاه موجودات فضایی حرکت کرده و هر چه را که سر راهتان قرار بگیرد نابود کنید.

این بازی مورد تمجید نشریه گاردینپ بریتانیا قرار گرفته و به عنوان یکی از برترین بازی‌های اکشن سال انتخاب شده است. (دانلود)

حمله فضایی‌ها زمین
بازی Aliens Drive Me Crazy v3.1.4

 

Star Command Android

بازی فضایی موبایل اندروید (مدیریت سفینه فضایی)

این بازی یک شبیه‌سازی اکتشاف و نبرد فضایی است و بازیکنان به عنوان خدمه یک سفینه فضایی که وظیفه کاوش در کهکشان و دفاع از خدمه خود را در برابر بیگانگان فضایی دارد، بازی می‌کند. (دانلود)

مدیریت سفینه فضایی
بازی Star Command

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین‌های انیمیشن فضایی را حتما بخوانید.

منبع androidzoom androidha learnparsi getandroid wikipedia
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=65691
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 سال قبل
امتیازدهی به مقاله :
     

سلام خسته نباشید بازی سبک بازیهای شوتر فضایی با گرافیک و گیم پلی روون مثل بازی galaxy on fire 2 نسخه بروز رسانی شده hd رو تو این گروه بازیها بزارید خالی از لطف نیست و در ادامه این که حجم بازی با دیتاش در حدود 1gb می‌باشد با تشکر از سایت خوبتون من واقعا عاشق کیهان هستم.

اسپاش
اسپاش
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام محمد عزیز
ممنون از درج نظر شما در سایت خودتان
نظر شما را حتما در نظر خواهیم داشت