سه ایده برتر در حوزه ناوبری و ارتباطات ماهواره‌ای حمایت می‌شوند

0 262

پژوهشگاه فضایی ایران «رویداد خدمات نوین بر پایه ناوبری و ارتباطات ماهواره‌ای» را با هدف تشویق به مشارکت کسب‌وکارهای نوپا در تولید محصول یا ارائه خدمات مخابراتی برگزار می‌کند. در این رویداد نتایج حاصل از بررسی کسب‌وکارهای شکل‌گرفته در این حوزه معرفی و نیازهای احصاشده کسب‌وکارهای فعال حوزه به منظور دریافت ایده‌های خلاقانه مطرح می‌شود.

برگزاری رویداد مذکور این امکان را فراهم می‌سازد تا ضمن دعوت از شرکت‌ها و افراد دارای ایده و طرح در حوزه خدمات نوین بر پایه ناوبری ماهواره‌ای و مخابرات ماهواره‌ای، سه ایده برتر به منظور انجام اقدامات تکمیلی و سرمایه‌گذاری اولیه انتخاب شوند. پس از انتخاب سه ایده یا طرح برتر، با افراد حقیقی و حقوقی به منظور تجاری‌سازی و اجرایی کردن ایده‌ها مذاکره می‌شود تا بهترین گزینه‌ها برای همکاری انتخاب شده و در نهایت به عقد قرارداد با طرف‌های منتخب منتج شود.

رویداد فضایی پژوهشگاه فضایی ایران
رویداد خدمات نوین بر پایه ناوبری و ارتباطات ماهواره‌ای

فازهای آتی پروژه نیز شامل برنامه‌ریزی و توسعه طرح‌های استارت‌آپی می‌شود. در این راستا، مذاکره با تیم‌ها به منظور تکمیل و توسعه ایده‌ها، نهایی‌سازی طرح‌های توسعه کسب‌وکار، ارزیابی مدل همکاری، بررسی روال‌های فنی، اجرایی، حقوقی و مالی توسعه تجاری در فازهای آینده پیش‌بینی شده است. رویداد خدمات نوین بر پایه ناوبری و ارتباطات ماهواره‌ای ۱۶اسفند ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود که برای ثبت نام می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=64709
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها