اسپیس‌ایکس از نسخه پریمیوم اینترنت ماهواره‌ای استارلینک رونمایی کرد

0 337

شرکت اسپیس‌ایکس (SpaceX) از نسخه پریمیوم خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک (Starlink) برای کسب‌وکارها رونمایی کرد که نسبت به نسخه عادی چندین تفاوت عمده دارد؛ قیمت نسخه پریمیوم بسیار گران‌تر از نسخه عادی بوده و دانلود و آپلود از طریق آن به‌ترتیب با سرعتی بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ و ۲۰ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه انجام می‌شود؛ در حالی که سرعت دانلود نسخه عادی بین ۵۰ تا ۲۵۰ مگابیت بر ثانیه است.

در همین رابطه بخوانید: نحوه نصب تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک+فیلم

تجهیزات نسخه پریمیوم استارلینک ۲۵۰۰ دلار قیمت دارند که ۵ برابر گران‌تر از نسخه عادی است. علاوه بر این کسب‌وکارها ماهانه باید ۵۰۰ دلار حق اشتراک پرداخت کنند که باز هم نسبت به اشتراک ۱۰۰ دلاری نسخه عادی ۵ برابر گران‌تر است. کسب‌وکارها از فصل دوم سال جاری میلادی می‌توانند این نسخه را سفارش دهند.

نسخه پریمیوم از دیش متفاوتی استفاده می‌کند که قوی‌تر است و زاویه بازتری برای اسکن آسمان جهت رهگیری سیگنال ماهواره‌ها دارد و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامناسب هم فعالیت کند. همچنین برخلاف نسخه عادی که اسپیس‌ایکس در آن فقط در آدرس واردشده توسط کاربر در هنگام ثبت‌نام، تضمین اتصال به اینترنت را می‌دهد، با نسخه پریمیوم کاربر می‌تواند در هر جایی که استارلینک پوشش دارد، دیش را با خودش ببرد و به اینترنت وصل بشود. کاربران پریمیوم دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته هستند و مشکلات آن‌ها نسبت به بقیه کاربران در اولویت قرار می‌گیرد.

برای مشاهده و خرید ماگ‌های طرح فضا کلیک کنید

منبع telegram
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=64074
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها