پژوهشگاه فضایی ایران دومین جشنواره طرح‌های پژوهشی دانشگاهی را برگزار می‌کند

0 113

روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد دومین جشنواره‌ آنلاین طرح‌های پژوهشی دانشگاهی به‌مناسبت هفته پژوهش، روز چهارشنبه ۲۴آذر۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۰ صبح برگزار می‌شود. در این جشنواره هدف معرفی طرح‌های پژوهشی برگزیده مشترک پژوهشگاه فضایی با دانشگاه‌های مطرح کشور، آشنایی جامعه دانشگاهی و علمی کشور با پژوهش‌های کاربردی انجام‌شده در این پژوهشگاه در راستای پاسخگویی نیاز صنعت فضایی و نیز شناسایی و معرفی نخبگان دانشگاهی کشور در حوزه فضا است.

بنابر گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی در راستای همکاری پژوهشی نهاد مذکور با دانشگاه‌های مطرح کشور و به‌منظور استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای انجام پروژه‌های کسب دانش و فناوری‌های فضایی، رفع چالش‌‌ها و گلوگاه‌‌های پروژه‌‌های جاری و آتی پژوهشگاه، ارتقای نیروی انسانی باکیفیت و به‌روز و شناسایی نخبگان رشته‌های مرتبط با نیازهای فضایی کشور، طرح‌‌های پژوهشی متعددی تصویب و اجرا شده است.

در این همکاری پژوهشی مشترک، پژوهشگاه فضایی با ۱۴ دانشگاه مطرح کشور قراردادهایی را در ۳ قالب پایان‌نامه کارشناسی‌ ارشد، رساله‌ دکتری و طرح‌ پژوهشی مستقل منعقد کرده است. ازاین‌رو، به‌منظور ارج نهادن به پژوهش‌های انجام‌شده در راستای ماموریت‌ها و فعالیت‌‌های پژوهشگاه فضایی با این دانشگاه‌‌ها، جشنواره طرح‌های پژوهشی دانشگاهی از بین بیش از ۱۰۰ عنوان طرح پژوهشی خاتمه‌یافته برگزار می‌شود. برای دریافت فهرست برنامه‌های جشنواره می‌توانید از اینجا اقدام کنید. همچنین برای شرکت در جشنواره به‌صورت مجازی اینجا کلیک کنید.

جشنواره طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

منبع isrc
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=62743
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها