فراخوان جذب ایده رویداد ستکس

0 220

سازمان فضایی ایران در قالب رویداد ستکس (SaTEx) از علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای فضاپایه دعوت کرده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را با محور‌های اصلی خدمات فضایی، سامانه‌های فضایی، سرریز فناوری و همچنین زیرساخت و سرگرمی به این سازمان ارسال کنند. افراد می‌توانند ایده‌هایشان را تا تاریخ ۱۷آبان۱۴۰۰ از طریق ایمیل satex@isa.ir به سازمان فضایی بفرستند.

شرکت‌کنندگان با ارائه طرح‌های خود، فرصت تجاری‌سازی آن‌ها را از طریق دوره‌های آموزشی توانمندسازی و نهایتا جذب سرمایه طی رویداد سوم خواهند داشت. چالش‌ها طی رویداد دوم ستکس از طرف سازمان امور اراضی کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت ملی پست، مرکز نوآوری باز دریایی و موسسه سنجش از دور بصیر طرح شده‌اند که برای مطالعه آن‌ها می‌توان از اینجا اقدام کرد. تاریخ‌های موارد اخیر متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهند شد.

رویداد ستکس

رویداد ستکس

سازمان فضایی ایران در راستای ترویج و توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه، آشنایی علاقه‌مندان و ایده‌پردازان با چنین کسب‌وکارهایی و نمونه نیازهای فناورانه سازمان‌ها، دومین رویداد از مجموعه رویدادهای ستکس با عنوان «معرفی زیست‌بوم کسب‌وکارهای فضاپایه» را مرداد سال جاری به‌صورت مجازی برگزار کرد. طی این رویداد ضمن معرفی کسب‌و‌کارها و کاربردهای نوین حوزه فضایی، نمونه چالش‌های فناورانه سازمان‌ها و صنایع که با فناوری فضایی قابل رفع است، ارائه شدند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آشنایی علاقه‌مندان و ایده‌پردازان با زمینه فعالیت‌ها و نمونه چالش‌های موجود در صنایع و نیز معرفی زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای فضاپایه است. یکی از خلاهای زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، عدم آشنایی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با نیازهای صنعتی و فناوری کشور است که با برگزاری برنامه‌هایی مانند رویداد ستکس، نیازهای احصاشده صنعت در اختیار صاحبان فناوری قرار می‌گیرد.

در همین رابطه بخوانید:

رویداد معرفی زیست‌بوم کسب‌وکارهای فضاپایه

منبع isa espash
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=60304
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها