بازیگر و کارگردان روسی از ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین بازگشتند

0 96

بازیگر و کارگردان روسی که اخیرا برای ساخت اولین فیلم سینمایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی به این ایستگاه سفر کرده بودند، به زمین بازگشتند. کلیم شیپنکو (Klim Shipenko) و یولیا پرسیلد (Yulia Peresild)، کارگردان و بازیگر روس، به‌همراه اولگ نوویتسکی (Oleg Novitskiy)، فضانورد این کشور، روز یکشنبه ۱۷اکتبر (۲۵مهر) سوار بر فضاپیمای سایوز ام‌اس-۱۸ (Soyuz MS-18) ‌به‌سوی زمین حرکت کردند و در ساعت ۰۰:۳۶ به‌وقت منطقه زمانی شرقی (ET) در ناحیه‌ای در قزاقستان فرود آمدند.

این دو ۵اکتبر (۱۳مهر) به‌وسیله کپسول سایوز ام‌اس-۱۹ (Soyuz MS-19) سوار بر حامل فضایی سایوز-۲ (Soyuz-2) و به‌همراه آنتوان شاکپلروف (Anton Shkaplerov)، دیگر فضانورد روس، راهی ایستگاه فضایی شده بودند. آن‌ها در ایستگاه مذکور با کمک فضانوردان به ضبط صحنه‌هایی از فیلمی به‌نام «چالش» (The Challenge) پرداختند.

چالش داستان پزشکی را روایت می‌کند که در مدت زمانی کوتاه به ایستگاه فضایی بین‌المللی اعزام می‌شود تا جان یک فضانورد را نجات دهد. آژانس فضایی آمریکا هم در صدد ساخت فیلمی با بازی تام کروز در ایستگاه فضایی بین‌المللی است؛ البته از زمان انتشار خبر مذکور تاکنون زمان‌بندی دقیقی برای انجام این سفر اعلام نشده است.

در همین رابطه بخوانید:‌

ساخت اولین فیلم سینمایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی

منبع isna espash
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=60092
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها